Ljubav i brak

četvrtak, 03.06.2004.

Enralge yuor penis!!!

Enlarge your penis!!!

Baš tako je glasio subject maila kojeg je moj Muž otvorio i sada, ne samo da nema veći penis, nego nam se kompjuter pretvorio u zoološki vrt!!!
Crvi ruju zemljicu mojih foldera, trojani njaču i brste livade mojih fileova, virusa je toliko da ne dam djetetu blizu kompjutera da ne počne kihati...
Tako da znate-nisam zanemarila blog, imam brdo tema, full sam nabrijana, ali uspostaviti vezu s Internetom postalo je SF.

(Šefe, ako ovo čitaš, STVARNO, samo ovaj post pišem na poslu, inače sam predana i uzorna zaposlenica).

Moj Muž, i tako, misli da su blogeri ljudi koji nemaju drugog, pametnijeg, posla i da svi pišu na poslu :)

E, da...I Norton mi je blokiran i sve mi je....

Uglavnom, nadam se da ćemo brzo riješiti taj problem (traje već skoro dva tjedna, a Muž je uzeo na sebe rješenje problema!!!!). Univrzalan odgovor je "Sutra, ženi!" ("ženi" je moje ime od milja. Bolje zvuči nego "ženo").
Hm...Čini se da, ipak, meni komp treba kao kruh svagdašnji (On se igra i na playstationu ) pa ću ja trebati maknuti živahne životinjice...

Drago mi je čitati vaše komentare kojih se nakupilo. Tnx!

Do skorog bloganja, srdačan pozdrav!!!!

- 21:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #