Ljubav i brak

nedjelja, 23.05.2004.

Nekad i sad

Iako, ovih dana, baš ne pišem, zbog...kako bi se reklo..obiteljskih obaveza, jedna kava u lokalnom bircu potakla me da, iako mrtva umorna, napišem par riječi. Da, kasnije, ne zaboravim.

Kako prepoznati par, u kafiću, koji je tek u začetku svoje veze i onaj iza kojeg su ostali mjeseci, godine...?

Prvi par se često i produženo gleda u oči, prisutan je onaj zaljubljeni izraz u očima koji se ružno naziva i "telećim pogledom", često se ljube, dodiruju, grle, naizmjenice pričaju, dok jedan priča drugi dio para ga pozorno sluša baš kao da upravo saznaje brojeve koji će biti izvučeni na lotu, a ako ga i ne sluša pozorno-dobro glumi...Jednaka je količina vremena kojeg provode pričajući i slušajući.Izgledaju kako da su odsječeni od ostalog svijeta, kojeg niti ne primjećuju. Svijet ih itekako, primjećuje. Svijet im zavidi, sretan je što "ljubav postoji" ili mu idu na živce "sablažnjivim" ponašanjem...

Drugi par se tu i tamo pogleda, obično su zaokupljeni novinama, mobitelom, kavom, nema iskazivanja nježnosti ili je svedeno na minimum, dok pričaju zvjeraju okolo u nadi će ugledati nekog frenda kojeg će pozvati da sjedne s njima, dok jedan priča drugi, automatski, klima, smješka se, prisutna je loša odglumljenost pažljivog slušanja...Jedan dio para znatno više provodi pričajući, a drugi dio "slušajući". Itekako primjećuju svijet oko njih, a pogotovo atraktivne pripadni(ce)ke suprotnog spola. Svijetu su nezanimljivi. Možda tek poneki friški par prokomentira, kada primjete da On čita novine, a Ona piše SMSove, "Mi, sigurno, nećemo tako nikada, jel' da ljubavi?".

Prvi par si, sigurno, često šapuće "Volim te!", dok je drugom paru to nešto prekriženo na listi "to do".

Znate ono: žabac se, kada ga poljubiš, pretvori u princa; a u vezi se, nekada čini, da što više ljubiš princa, on se sve više pretvara u žabu s kojom ne želiš sjediti za istim stolom u kafiću :)

Baš me Muž pitao "O čemu pišeš, ljubavi?". Pročitala sam mu tekst, tražila komentar, a on je rekao "Nemam komentara! Znači, ja sam tvoja žaba?!". Ja mu odgovaram "Ti nikada nisi niti bio princ!" :))

Ja se volim, ponekad, ponašati kao na početku veze pa Muž kaže dag a sramotim :). Normalno je da, kako veza ide dalje, par postaje opušteniji, već poznaju drugu osobu, zna da si pašu,da se slažu, da ih, druga osoba, voli, želi.... i, pomalo, nestaje zavođenja...Počinju se uzimati zdravo za gotovo.Kao struju, telefon, TV...

Kao da su, na početku mislili, da su kupili Picassa, a onda im je rečeno da su skupo platili škrabotinu iz dječjeg vrtića, ali, na zidu je, kada su skinuli sliku, ostao bijeli četverokut pa su je ostavili da se to ne vidi...do krečenja!!!!

Meni je to ružno i fuj i bljak...Potrebe za ljubavlju, prihvaćanjem, ostaju jednake, kao i na početku veze pa mislim da je skroz OK, ponekad, zaboraviti sve i prepustiti se onom feelingu s početka...da ne dođe do kraja.


- 00:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #