Ljubav i brak

ponedjeljak, 17.05.2004.

PRIVLAČNO...i ono što nije

Novorođenčad se rađa sa smislom za lijepo; za percepciju nečega što možemo nazvati ugodnom vanjštinom.
Bebe duže zadržavaju svoj pogled i pokazuju pozitivne fiziološke reakcije kada im se prikaže simetrično lice, istaknutih jagodica, velikih očiju i prćastog nosa.
Takvo lice i nešto veće bebe,čitaj:muškarci :), definiraju lijepim ženskim licem.
Meke up industrija je objeručke zagrlila ovaj nalaz. Tako se oči povećavaju olovkom, tušem, maskarom, raznoraznim sjenilima (što bi jedan moj frend rekao "ratničkim bojama")... Žene se spremaju za napad na muški rod :)
Jagodice se ističu puderom, rumenilom, sjajilom...Nos se vizualno povećava i smanjuje različitim tonovima pudera... Ma čuda svakojaka, koja, ja, iako žensko, ne kužim skroz (pa što će mi gel za obrve???!!!), a mogu si misliti kako su muškarci zbunjeni!!!
Cure moje, jeste li se zapitale koliko nam šminka pomaže, a koliko nam, iza leđa, radi protiv nas?
Jedna moja kolegica, s faksa, nije mogla prići niti razgovarati, s dečkom, ukoliko nije bila "pod punom ratnom spremom". Kaže ona meni "Jednostavno, ako nisam našminkama mislim da sam sva nekako, gola, i bez veze i ne usudim se prići nekome tko mi se sviđa". Kada je našminkana sva je vedra, puna samopuzdanja i, jednostavno, "zrači".
Igrom slučaja jedan njen, sada već bivši dečko, bio je moj poznanik. I pazi sada, kaže on meni "Je, je..Ona je baš super cura, ali kada je poljubim razmišljam koliko kemikalija pojedem s njenih usana, obraza...Kada bi, samo malo bila ,"normalna cura"".

Drugi slučaj seže u srednju školu. Daaaavno...:)
Moju frendicu, redovito, dečki nisu prepoznavali kada bi došla na "date". Obično ih je upoznavala vani, kada je bila sva "napirlitana", u najboljem izdanju, tako je mislila, a kada bi se našli, nakon škole, ona je bila "druga cura".
Što je najboje obje su skroz Ok cure. Drage, slatke, privlačne i kade su bile samo malo namazane!!!!

Šminka ne bi trebala koristiti za maskiranje sebe i pravog lica već za isticanje onog lijepog na sebi!!!
Glumeći osobu koja nismo, upoznati ćemo nekoga tko će zavoljeti ono što nismo i, na kraju, razočaranje je obostrano!!!

Znam puno više više dečki koji se, doduše, okreću za skockanim komadima, ali takvu curu ne bi htjeli za "svaki dan" nego onih kojima je to privlačno.
Frend, s početka priče, kaže da odmah razmišlja koliko će dugo trebati čekati curu dok se ona sredi i kako će trebati paziti da nešto ne "pokvari", razmaže i sl.

Fizička privlačnost je bitna (laže onaj koji kaže da mu je svejedno), ali, srećom, kriteriji ljepote se, ipak, razlikuju od osobe do osobe.

Ofucano, ali istinito "Ljepota je u oku promatrača".
Mujo, iz vica, kaže da bi rađe bio glup nego lijep jer je ljepota prolazna!

Ja kažem da je ljepota stvar stava.
Kada si sampouzdana osoba, vjeruješ u svoje kvalitete i da nekoga možeš privući, STVARNO ćeš nekoga privući!!!!
U čemu je kvaka? Vjerujući u sebe, neće te biti strah započeti razgovor, nasmiješiti se "onom komadu preko puta" i sl. Tako se povećavaju šanse da upoznaš nekog posebnog.

Pognute glave, kiselog smješka i s uvjerenjem da si bez veze, udaljavaš se od ljudi. Nitko nema šansu upoznati pravu tebe i zavoljeti te!!!
Pokušaj se ponašati kao samopouzdana osobe. Uz pozitivne reakcije okoline, u što ne sumnjam, to možeš, s vremenom, i postati.

Uostalom, neka ti i masu puta kažu NE, dovoljan je, jedan jedini, DA- from someone special!!!

- 14:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #