Ljubav i brak

petak, 14.05.2004.

Maltretiranje muža svoga voljenoga

U braku smo nešto preko godine dana, a on mi, na mail, šalje ovakve stvari (i često ih citira, brrrrr) :

1. Dovoljno ste odrasle da naučite manevrirati daskom za WC. Ako je dignuta, spustite je bez zanovijetanja. Nama treba podignuta, vama spuštena.
Vi ne čujete nas da prigovaramo kad je vi ostavite dolje.
2. Nedjelja = sport! To je kao noć punog mjeseca ili mijenjanje guma na autu. Tako je oduvijek.
3. Shopping NIJE sport! I nikada ga nećemo smatrati sportom.
4. Plač je ucjena.
5. Što želite, to i tražite. Ne očekujte da vam čitamo misli.
6. DA ili NE su najprihvatljiviji odgovori na sva pitanja.
7. Glavobolja koja traje 17 mjeseci je problem. Otiđite doktoru!
8. Sve što smo rekli prije 6 mjeseci ne koristite kao argument protiv nas u verbalnim okršajima. Zapravo, svi komentari više ne vrijede već nakon 7 dana.
9. Ne očekujte od nas da se prema vama odnosimo kao kavaliri iz sapunica ako nosite bapsko donje rublje.
10. Ako mislite da ste debele, vjerojatno je to istina. Ne pitajte nas.
11. Ako se nešto što kažemo može shvatiti na dva načina, a jedan od tih načina vas rastužuje ili ljuti, mislili smo na ono drugo.
12. Ili nas pitajte da nešto učinimo ili nam recite kako želite da to bude učinjeno. Nikako oboje. Ako vi već znate kako bi se to najbolje učinilo, učinite to same.
13. Kad se gleda TV, štogod imate za reći, molimo vas, recite za vrijeme trajanja reklama.
14. Muškarci vide samo 16 boja, kao default Windows settings. Npr. breskva je za nas voće, a ne boja, senf je začin, a ne boja.
15. Sve što svrbi, češemo.
16. Ako vas pitamo da li nešto nije u redu a vi kažte «ništa», iako znamo da lažete, ponašat ćemo se kao da je sve u redu.
17. Kad nekud idemo skupa, vjerujte, štogod ste obukle, dobro je, to vam najozbiljnije kažemo.
18. Ako nas pitate pitanje na koje ne želite znati odgovor, očekujte da ćete dobiti odgovor koji ne želite čuti.
19. Ne pitajte nas o čemu razmišljamo ukoliko niste spremne s nama razgovarati o nogometu, brzim autima ili kako se slaže snajper.
20. Imate dovoljno odjeće.
21. Imate previše cipela.
22. Našem tijelu ništa ne fali. Kugla je pravilan geometrijski oblik.
23. Iako ćemo zbog ovoga večeras vjerojatno spavati na kauču (što nas ne smeta, shvatit ćemo to kao kampiranje),
hvala vam što ste našle vremena da ovo pročitate

Ima i nešto istine u svemu tome. Možda, doista, muškarci i žene nisu s iste planete?! Kada ovo pročitaju žene kolutaju očima, a muškarci likuju i viču "Tako je!".
Provjerite, vidjet ćete!
Ah, brižni, neshvaćeni....Jači spol!

Danas mi je, mužić, rekao i da sam luda, nije prvi put, nakon što sam mu rekla da razmišljam o svojoj web stranici.
U biti, razmišljam o našoj, bračnoj, web stranici, našem malom privatnom blogu koji ćemo rado podijeliti s vama (hmmm...ja bih to rado podijelila s vama, ali on..??!!).

Tematika bi bila muško-ženski odnosi, brak, ljubav, djeca, prijatelji...Ma sve što čini naš svijet, ali na što mi, žene, i oni-muškarci, gledamo, nekako, različito.
Stalno forsiram da bismo trebali imati zajednički hobby, malo više vremena provoditi zajedno...Pa mi se zjedničko pisanje tekstova učinilo baš OK.
Već zamišljam njegovo lice kada ovo bude čitao, hi, hi, hi.


Inače, moj muž misli da ja nisam normalna. Čak je na webu našao simptome koji odgovaraju mojoj bolesti :) Rekao je da sam "granična struktura ličnosti", valjda
me zbog toga i voli :)

Anyway, njega, sada, nema kući, a kada dođe srervirat ću mu već gotov blog pa da vidimo hoće li se priključiti mom mentalnom onaniranju :)
Umijesto u WC školjku, moje misli će svrš...završiti u banci pa ukoliko se netko želi oploditi kojom idejom-neka samo izvoli. Potpuno je anonimno i 4 free,
a donator ideje neće tražiti skrbništvo nad svojom dječicom.


- 21:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #