ponedjeljak, 29.11.2010.

Obzori u obrazima

Donosiš mi nove obraze
širiš obzore vedrinom
čekaš da Te sustignem
blagošću podupireš osmjehe
i kad napredak izgubi smisao
dobrodošlicom sladiš gorčinu

Daruješ me njegovom blizinom
tako lako
jednostavno
trenutno
dok vrijeme svojim bremenom
tek takne pahuljom zjenu
utišava je
čisti
boja
toplinom puni
pjeva

Neizrecivo raduješ
ali tako drugačije
svaki puta
u danu neponovljivih oblika
kad svaki udah
raskošem postojanja postoji

Ljiljana Katić, otvorenje, 26.11.2010.

- 00:17 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 27.11.2010.

Krčiti put Tobom

Ostajanje na mjestu guši
nepokretanje ubija
raspršenost komada
dok srce središtem okuplja

Zatrpan put težinom
lomi snagu oduzimajući
spotiče svaki pomak
dok stopala prianjaju stazi

I misli napuklih krila
tek kruženjem vrijeme tope
u bljesku nove spoznaje
osvjetljavaju otvorenost stopi

Skučen prostor kretanja
ali napredujem ustrajno
težinu blažim lakoćom
a put krčim Tobom

Ljiljana Katić, Kontesin put, 16.11.2010.

- 02:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah