MALE MAGIJE

25.12.2004., subota

Ana bi se proširila vrlo brzo

i počela bi izlaziti iz radija televizije telefona fotoaparata ključanica i kako ne napredovala tehnika tako bi i Anina nazočnost bila sve bolnija sve opasnija a onaj udobni mjehur puknuo bi pod dodirom zašiljena Evina nokta i sva imena koja sam pripisivala Ani sručila bi se na mene u shizofrenom binarnom sustavu gdje nema boja gdje vladaju samo crna prostorija i bijele puslice ali nikada se ne bih bila domislila tih puslica da se Ana da se njezino ime nije tako majčinski nježno i strogo odazivalo na moje pozive dok sam sjedila na zahodskoj školjci još dugo vremena nakon što su mi posljednje kapi mokraće iscurile iz mjehura a da se i nisam obazirala na to vrijeme dok je Eva vjerojatno šuljajući se osluškivala što tako dugo radim sama
a nisam bila sama i posve bezazleno sam oduzela Evi taj jedini lik to jedino popunjeno mjesto u dvorani za publiku pa se kasnije do mile volčje mogla gristi i čupati kosu i lupati glavom o zid
jedino ne sjećam se je li opet uranjala svoje nokte u moja ramena
uostalom to je bilo nevažno, Ana me spasila, spasilo me ime, beznačajno, obično ime, ime od kojega ne podrhtavaju institucionalizirana božanstva
ALI UNATOČ TOMU Ana njezino ime bijaše božica mojega najranijega djetinjstva a bijele puslice koje nije nikada ispekla dokaz su kako se nije pohotno bacila na pukotine iz kojih bi snagom mojih emanacija proizvela potpomogla mladenačko ludilo shizofreni izdanak Evinih histeričnih pomračenja

Livia - - - - -- nastavlja se- - - - -

Božić je i tuga i samoća, ona najgora - u dvoje
- 12:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALE MAGIJE

Linkovi

BIJELI PATULJAK I CRVENI DIV

Iz recenzije Tomislava M. Bilosnića...