MALE MAGIJE

22.12.2004., srijeda

MOLIM TE ZA SASVIM MALO UBOJSTVO

Male magije, do sada razasute intuitivnim (ne)redom i (ne)rasporedom, sada, evo, započinjem zapisivati onako kako su dijelovi toga poetsko proznoga poliptiha nastajali, napominjući da je tekst još u vrenju, da nije zgotovljen ni u sintaksnom ni u semantičkom smislu, sve su opcije moguće... Dijelove već prepisane, naravno, preskačem, ulijetajući u ovaj nedovršeni mozaik tako što ću slijediti onaj prvotni, radni zapis.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

noću Tvoja moć raste kroz sjenu crvenoga miša u plavom odijelu
molim Te za sasvim malo ubojstvo
neizmjerno mi se sviđa ovaj naslov filma i oslanjam se o njegovo značenje ne pitajući se ne vodeći računa posjeduje li taj film koji nisam odgledala neku svoju fatalnu hermeneutiku takvu da bi mogla dovesti u pitanje sav pokušaj da se prisjetim da oživim male magije

molim Te za sasvim malo ubojstvo kako bih izbjegla susret s crnom golemom masom kljaste beznoge lica obrasla bradavicama i madežima iz kojih klijaju čekinjaste dlake
unatoč brojnim izraslinama njezino lice valja se iz dubina izbija novom rastezljivom masom podbratcima ljubičastim usnama koje će me
ne uslišiš li moju molitvu
htjeti dotaći

teta Rita je plakala cijelu noć za kćerkom koju je izjeo karcinom i ja sam prisiljena svoju haljiinicu od plavoga pliša prepustiti uzdisajima njezinih spuštenih kapaka
u velikoj sobi same smo teta Rita i ja
zaboravljam na internatsku odjeću trčim uokolo elipsastog stola kao da sam baš kao sada u kožnatim čizmama čije sare mi sežu do koljena i u mrežastim crnim hlačama
teta Rita ucjenjuje gubitkom svijesti i pitam se
ne tada, sada se, ovoga trenutka pitam propitkujem o svrsishodnosti tih poljubaca ona kljasta beznoga potom teta Rita u čiju tugu su intravenozno kapale tekučice intraferona morfina otopine od kojih se jedna djevojčica spoticala o vlastitu plišanu haljinicu
bježim iz velike sobe
iz žute kuće
iz molbe - jer ipak znam da to nije molitva već najprofanija molba - da obaviš još jedno ubojstvo

Livia ---nastavlja se---


- 19:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALE MAGIJE

Linkovi

BIJELI PATULJAK I CRVENI DIV

Iz recenzije Tomislava M. Bilosnića...