Dubina mijenja naša lica. Dok tonemo.

01. 12.

sve se tako dobro zna.
želim jesti palačinke. s preljevom od čokolade. njami.

Image Hosted by ImageShack.us


¤osjećati se tako maleno u ovom velikom svijetu.¤


pošalji sunce da me nasmije i probudi, prolij more, hodaj po vodi k meni.
sve si mi bliže, ali.. ja te nečujem.

Hodaš na mojim prstima, smiješ se mojim usnama, govoriš mojim riječima, kroz moje oči gledaš.

¤ Noćas ću zvati svoga anđela.¤

Želim kliziti sa oblaka, tražiti utjehu u zvijezdama, slušat ću sebe dok dišem.
slušat ću vjetar dok priča priče.


ali.. daleko je Raj.

Image Hosted by ImageShack.us


×loving my teddy dog.×

update:
stihovi ukradeni od Vatre.

01.12.2007. - 11:33 - Komentari { 12 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.