Keep my life safe..

ponekad tuga prevlada.
i onda se probudiš.
smiješno zapravo, zar ne?

Image Hosted by ImageShack.us


Hours pass, and she still counts the minutes, that I'm not there, i swear i didn't mean it, for you to feel like this.. like.. every inch of me is bruised.

:/

Image Hosted by ImageShack.us


a kad zapravo pogledaš, sve se čini u redu. pogrešno!!
nekako smotano.
da.

postoje dva Svjetla. prvo Svjetlo ti pokazuje dio života koji je dobar, sretan, nadasve lijep, a drugo Svjetlo ti pokazuje prljavi, tužan, zli dio života.
i svi ljudi gledaju život u drugom Svjetlu. a to nije dobro.
moguće, moguće je spojiti to sve.
spojiti ta dva svjetla je moguće jedino kad se zaljubiš. onda nastane jedna materija. svjetleća materija.
nalazi se u središtu tvoje zemlje.
u središtu tvoga srca.


Image Hosted by ImageShack.us


a gdje si u svemu tome Ti?
Ti, moja najdraža priča, moja najdraža pjesma, moj nadraži plavi medvjedić.
Ti, koji si stvorio moju ličnost, koji mijenjaš moja raspoloženja, spavaj sada.
prisloni glavu na moje grudi i slušaj. slušaj pjesmu moga srca.
jednom, jednom će kucati za nekoga posebnog.
a zašto, zašto jednostavno jednom nebi kucalo samo za mene? hm.

Bim-a-Bam.

*boli me trbuh. još od jučer.*


Image Hosted by ImageShack.us


moj život je kaseta.
ili kazeta.
neznam kak se kaže.
i vrti se stalno oko jedne stvari.
oko sreće. ljubavi.

istina me ponekad plaši.
bila dobra, ili loša.
istina je uvijek potresna.
nekad me tjera da se smijem.
nekad me tjera da se plačem.
a nekad me tjera da se i smijem i plačem.


heh.


Image Hosted by ImageShack.us


smijem se onako kako se djevojčice smiju.
svijet je sada moj.
i biti će ljeto.
uvijek ljeto.

gledam te, gledam kroz tebe.
već si izgubio sve što si mogao izgubiti.
drži se, dječače.
*trying to help?*

ponekad, ponekad mi se čini da sam zbog tebe bolja nego inače.
volim tvoj-svoj osmijeh.

Image Hosted by ImageShack.us


hang on, hang on, hang on.

this night is a perfect shade of dark blue.

pitam vas, jeste li se ikad osjećali usamljeno u sobi punoj ljudi?
tu sam, s tobom.
vozim se u velikom žutom taksiju, vozi meeee.
u umjetni Raj.


Neznaš što imaš dok to ne izgubiš.
parkiraj mi se u glavu.

kupam se u svijetu.
svijetu zamišljenih sjena.
beelj.

Image Hosted by ImageShack.us


čuješ li me? šapćem.
whisper the whole world in my ear.
jep
.


ja se ispričavam na ovako dugačkom postu, to je naknada za one dane kad nisam imala inspiracije.


pričaj mi o ljubavi.
nauči me sreći.
primi me za ruku.
hajdemo proputovati cijeli svijet.

jer duše nam se spoje kada to najmanje očekujemo.


osjećaš li to?
sretna sam. tužno-sretna.


i neka svi plaču kad odemo, neka ih suze rastope, neka nam zavide. mi smo sretni onakvi kakvi jesmo, u ovom svijetu punom mržnje.


Image Hosted by ImageShack.us







15.11.2007. - 21:27 - Komentari { 9 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.