Be my friend, hold me, wrap me up, unfold me, I am small and needy, warm me up, and Breathe me.

Would you make my life as big as the Sky?

Image Hosted by ImageShack.us


podsjeća me na onu našu sliku koju smo stavili na zid, ali je pala i razbila se na tisuću komadića.
podsjeća me na dugu poslije kiše koja bi nam razvedrila dan svojim prekrasnim bojama.
podsjeća me na onaj sivi dan u kojem smo pokušali obojiti nebo u crveno.
podsjeća me na onu malu zgaženu crveno - bijelu tratinčicu.
podsjeća me na mog omiljenog plavog medvjedića.
podsjeća me suho lišće u tmurnu jesen.
podsjeća me na mali hladni nosić.
podsjeća me na snijeg zimi.
podsjeća me na tebe.


Image Hosted by ImageShack.us


ne brini, tvoj kovčeg je na sigurnom kod mene.
zatvori oči.
hush.


Image Hosted by ImageShack.us


Star, star, teach me how to shine, shine, teach me so I know what's going on in your mind.

situacija u kojoj se osjećaš kao da oko tebe leti hrpa poderanih papirića. ne kažem da sam se u njoj našla. ne kažem da se nisam u njoj našla.
mogli bismo pričati zauvijek.
donositi ono najbolje od nas.

Image Hosted by ImageShack.us

10.11.2007. - 21:43 - Komentari { 10 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.