why can't it be mine?

i'm not a supergirl.
to shvaćam.
ali.
nekad boli. stvarno.
i preduram sve to. već sam navikla.
ali nekad je previše. stvarno.
i ne plačem zbog takvih stvari. niti namjeravam početi.
pravi prijatelji nikad ne ostavljaju na cjedilu.
pravi prijatelji nikad ne izdaju.
ali što su zapravo pravi prijatelji??
tj. tko??
recite vi meni. za mene ih očito nema.

I wish I was the radio song, the one you couldn't turn off.



da me barem vjetar otpuše nekuda daleko. gdje me nitko neće moći naći. samo na tren.

da je barem ovo sve san. htjela bih krenuti ispočetka. i ne sprijateljiti se s ljudima koje poznajem. jednostavno ih odbaciti. to bih htjela. možda bi se sada osjećala bolje. možda bi i njima bilo bolje da me ne poznaju.
i..
htjela bi barem jednom u životu imati lijep san.
but i'm a creep, i'm a weirdo.
i neke osobe više nemogu pogledati u oči.
preveliki su za mene. divovi.
a ja sam mala. obična mala buba.
savršeni svijet. heh.



Želio sam da me stvarno voli, da joj ljubav nije aerobik.


I Am Mine.

11.10.2007. - 19:53 - Komentari { 1 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.