Potterova družina

03. 04. navečer

miranda na prozoru

Ja sam zaljubljena! Trebam li više pisati? Danas sam cijeli dan učila, željela sam poludjeti. Otišla sam u knjižnicu, stisnula se kod prozora i gledala jezero. Bio je tamo. Željela sam pojuriti dolje...
"Miranda, tko je bio vođa pobune protiv Glupog Glavanskog?"
"...i poljubiti..."
"Miranda?! Daj, moramo ovo naučiti..." rekla je Mary i odvukla me za drugi stol.
"Pa što vidiš u njemu?" pitala me.
"Ne znam... Jednostavno..."
"Možda je u ruži bila Amortentia!" uzviknula je!
Madame Prince nas je potjerala nešto se derući pa smo otišle u Griffindorsku kulu učiti. opet sam se priljepila za prozor...
Iskreno sumnjam da je bila Amortentia jer nisam jako poludjela.... Samo malo... Idem ja... Gledati kroz prozor...

- 21:40 - Komentari (35) - Isprintaj - #