Potterova družina

31. 01. navečer

Bila sam u Bextabunosu. Išli smo ja i Sirius, James i Lily i Amelija i Remus. Svi u parovima. Stisnuli smo staklenu čašu koja je stajala na zidu umjesto držača za sviječe. Do sada je nisam primjetila. Čudno. Kada smo stigli išli smo razgledati dvorac. Imali smo samo jedan plašt nevidljivosti pa su uvijek Sirius i James išli vidjeti dolazi li tko. Čudno je imati nevidljivog dečka. Iako su Sirius i James provjerili dolazi li tko, naletio je jedan dečko. Tako je dobro izgledao! Na cure je djelovao poput Veela na dečke. Zračio je... Nešto toliko lijepo još nisam vidjela. U trenutku sam zaboravila na Siriusa. Gledala sam u njega... Dok nije došao do nas. Dečki su nas pokušavali odvući da nas tip ne primjeti, ali mi se nismo micale.
"Ja sam Ethan Declaur, a vi? Nisam vas još primjetio u ovoj školi..." progovorio je na čudnom engleskom s francuskim naglaskom.
"Vi ste iz Hogwarstsa?" Ah, vidio je uniforme.
"Ddddd..da..." promucala sam. Sirius me ošnuo pogledom.
"Jesi li ti neka muška Veela?" pitao ga je James.
"Moja majka jest."
Nakon par minuta zbunjenosti objasnili smo mu što smo, odakle smo i što nas zanima.
"Cura koja se premješta u Hogwarsts? Mary? Mary Matthews?"
Samo smo kimali glavama.
"Ona je...divna osoba..."
"Imaš li curu?" izlanula se Amelija.
"Pa...da, Mary."
"Ona koja dolazi?" pokušavao je shvatiti Remus.
"Da."
"Pa kako ćete se viđati? Ako se ona preseli, mogli biste prekinuti..."
"Lily, ne govori gluposti! Pogledaj me!" počeo je vikati James. I ja bih da mi cura slini za nekim tipom predamnom.
"Pomoću vašeg putoključa!"
I tako smo još malo slinile i bile zbunjene, pa smo krenuli u Hogwarsts. Čim smo se vratile dečki su poludjeli. Od ljubomore. Slatko... Nakon večere je McGonallgica pozvala Lily, Ameliju i mene u svoj kabinet. Objasnila nam je da će doći nova učenica u našu spavaonicu, pa joj mi trebamo pomoći da se prilagodi. Sutra ćemo biti oslobođene nastave. Dečki su užasno ljubomorni. Već drugi puta danas... Blago se Mary što hoda s tim tipom...

- 21:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #