Potterova družina

31. 01. popodne

Danas je bilo nevjerojatno dosadno. Mislim, na nastavi, dan još traje. Prvi sat smo imali Povijest magije, tako da smo nastavili spavati na satu. Kasnije je bila Preobrazba, Travarstvo, Obrana od mračnih sila, Čarolije i Artimacija (za Lily i mene). Prof. Slughorn se razbolio pa nismo imali sat. Ispričala sam Siriusu što mi je James rekao nekon treninga. Ali, naravno, on to već zna.
"A što ti ne znaš?"
"Iskušaj me."
"U ženskoj spavaonici je putoključ do Bextabunosa. Od tamo dolazi nova učenica. Znaš li to?"
"Čekaj, u ženskoj spavaonici?"
"Da."
"Je putoključ?"
"DA!"
"Do... Bextabunosa."
"Trebam li ti nacrtati?!"
"Što je putoključ?"
"Ma, mali, ne odugovlači! Da. Tamo je putoključ."
"Idemo?" rekao je i pojurio prema sobi. Do sada smo uvijek išle s dečkima u sobu, pa nije znao da će se razbiti. Stepenice su se pretvorile u tobogan, a Sirius je pao. Uzeo je štapić, uperio ga u sebe i rekao:
"Reparo! Ne djeluje..."
"Daj, dođi, ići ćemo kasnije...možemo pozvati i Lily, Remusa..."
"Aha... Vidiš li zvijezdice?"
"Samo jednu. Zvijezdu..." rekla sam i uperila prst u njega. On se uhvatio za glavu.

- 16:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #