Potterova družina

24. 01. navečer

"Kako ste znali da ste srodne duše?" pitala sam Skoro Bezglavog Nicka i Leonoru.
"Imaš li tjedan dana?"
"Reci ukratko."
"Poznajemo se od prije. Još dok smo hodali Zemljom zaljubili smo se, ali je Leonora bila zaručena. U ta vremena, ako navedeš ženu da prevari zaručnika...odsjekli su ti glavu." rekao je i polegnuo glavu na rame, pri čemu se njegov presječeni vrat razdvojio na dva djela.
Nije li ta priča romantična? Čini mi se da na svijetu nestaje romantike, do kraja ovog stoljeća romantike više gotovo neće biti. Ono malo romantike što je ostalo zadržalo se u Griffindorskom društvu, a James i Sirius su prigrabili najveći komad. Dobro, i Lupin je, ali njegova vezica s Amelijom je još na koketiranju i osmjesima. Mogla bih argumentirati... U Sobi potrebe su napravili (čitaj:poželjeli) romantičnu večeru za dvoje s cvijećem, svijećama i špagetama. Bilo je tako slatko... To je tako divno od njih, gotovo da nemam potrebe izlaziti iz dvorca.
Sinoć, dok sam se mazila sa Siriusom u Društvenoj podigla sam glavu i pitala ga o kakvoj je mapi Remus govorio. Otišao je u muško spavaonicu i donio komad pergamenta.
"Ovo je Mapa za haranje. Svečano prisežem da nemam dobre namjere!" rekao je, a na mapi se počeo pojavljivati tlocrt Hogwarstsa i sitne točkice pokraj kojih su pisala imena stanovnika. Vidjela sam i da onaj kip na trećem katu vodi u Medičarnicu. A što je još najolje, vidjela sam sebe i Siriusa kako sjedimo na trosjedu.
"Pokazuje li ova mapa budućnost?" pitala sam ga.
"Ne, zašto?"
"Pa, vidi kako se ljube." rekla sam i pokazala na naše točkice, nakon čega smo se poljubili, a mapa je pala na pod.
Remus je uzeo mapu i promrmljao "Huncutencija izvedena!"

- 20:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #