Potterova družina

20. 01. navečer

Završio je i ovaj tjedan... Kada zamislim koliko me takvih još očekuje... Ne želim niti pomišljati. Sjedim u Društvenoj prostoriji, a ostali Griffindori se okolo dosađuju. Jedina zanimljiva stvar danas je već pomalo uobičajena. Sirius, James i Lupin su napali Cmizdrusa, a onaj Peter je pobjegao u zadnji čas. Obični mali dvoboj, osim što su Cmizdru pomoću nekog napitka iz Zonka ošišali na čelavo, a kosa mu neće rasti još najmanje 3 tjedna. To niti madame Pomfry ne može srediti. Znači, na balu, u subotu, će biti čelav!!!
Sutra idemo u Hogsmade. Naručiti ću neku jednostavnu haljinu, našla sam sličicu u nekom bezjačkom časopisu pa ću vidjeti je li to primjereno. Ono što sam zaboravila reći je da primjerene haljine PLAĆA ŠKOLA!!! Super!
Inače, malo sam bolje volje nego jučer, ne znam je li zbog čokolade ili Siriusa. Možda i oboje. Donio mi je golemu čokoladu iz Medičarnice, jer se sjetio da je to moj antidepresiv, a ja mu se činim malo depresivna u zadnje vrijeme! Nije li sladak? Je, ja još i pitam... Ali mi je dao samo kockicu! Morala sam skočiti na njega kako bih došla do svoje čokolade. Grozno, stvarno sam ovisnica.
Danas nakon nastave smo imali prvenstvo u hračkometu, ali privatno. Nakon pobjede, Lily i ja smo im otpjevale "We are the champions", a ostatak ekipe je bio očaran bezjačkom pjesmom.
Sada, kada sam sve ovo pročitala, vidim da ipak nije bio tako isprazan dan. Ma, ipak je. Ne znam... Gdje je ona čokolada?!

- 21:56 - Komentari (19) - Isprintaj - #