Potterova družina

19. 01. navečer

Za početak, napisala sam ljubljenoj mi majčici pismo.

Draga mama!
Oprosti što ti nisam javila da sam ovdje našla dečka, ali to se dogodilo nedavno. On je iz vrlo bogate obitelji

Nije bilo potrebno spominjati da je obitelj na strani Voldemorta, to bi je zabrinulo, a Sirius nema takvo mišljenje, pa ipak je u Griffindorima.
i iz super društva. Njegov najbolji prijatelj je Lilyn dečko.
Mama, ne brini se, još sam premlada da napravim nešto zbog čega bih mogla požaliti.

Premlada da napravim nešto zbog čega bih mogla požaliti...valjda će shvatiti...pa nije da ćemo spavati skupa...
I za kraj, pozdravi mi tatu, šaljem vam bonbone s okusom pive i djetalni sladoled koji ostaje hladan vani, pa ga ne moraš nositi do hladnjaka.
Pusa,
Miranda

Nadam se da će shvatiti. Nije mi se dalo hvaliti Siriusa jer sam sva zbedirana... Lily je stalno sa Jamesom, ponekada ne izlaze iz sobe potrebe osim na nastavu, a ostale cure uvijek negdje pobjegnu. Ja ribam nočne posude štrebajući povijest magije i za vrijeme odmora plačem u WC-u. Trebala bih biti sretna jer sam sa Siriusom, i mi se volimo i bla bla...ali nisam sretna! Čupajući obrve (na bezječki način, jer čarolije nisu precizne) sam povukla i kožicu pa imam jednu malu ranicu na obrvi! Pa to nije normalno! Ljuta sam sama na sebe! Jučer sam na preobrazbi bubnula "Bezoar" kada me McGonallgica pitala na koju stranu trebamo zamahnuti preobražavajući muhu! Na suprotnu od smjera letenja muhe. Koje mi gluposti učimo! Idem pozdraviti Siriusa, pa na spavanje...

- 21:29 - Komentari (14) - Isprintaj - #