Potterova družina

13. 01. navečer

Kako je bilo dobro!!! Imali smo tulum u velikoj dvorani, a James i Sirius su začarali tuđe šešire usporenim urokom bala šišmišica, pa je pola Griffindora vjerovalo da je njihova nesreća petka 13. što im odjednom teku i lete bale.... Bilo je uistinu smješno.
Samim time što ponovno pišem može se zaključiti da sam došla do sobe u prvobitnom stanju. Onaj ludi duh Peeves naredio je kućnom vilenjaku (uvjerio ga je da mu može naređivati time da je on jedan od djelatnika dvorca) da nam demolira sobu. Potpuno. Lily je poludjela jer je tamo bio...Jamesov dnevnik, uzela ga je da vidi njegova razmišljanja, pa mu je odvlačila pažnju, kako ne bi niti pokušao ponovno pisati dok ga ne vrati. Njih dvoje su mi tako smiješni. Ili slatki. Ma, divan su par, ali je smješno što taje svoju vezu.
Druga veza o kojoj bih mogla pisati je...jedva sam čekala da ovo napišem...moja i Siriusova!!! Prije par dana dobila sam sovu od Siriusa (i od brata, ali o tome ću kasnije)! Pisalo je da smo onakvi s kakvima smo, a Lily i James se vole. Pravi filozof, nema što. Pogledala sam ga, a on je odvratio pogledom nadam-se-da-razumiješ-dodaj-mi-džem. Kasnije sam ga srela u knjižnici, pa sam shvatila da je ono čudno poskakivanje srca, koje sam pripisivala strahu od njegovog uroka bilo od...ljubavi. Sve je to smiješno. Kako se posložilo, sve to s Lily i Jamesom, pa snama... Jednostavno smo se pogledali i prasnuli u smijeh. A onda je došao i zagrlio me! Rekla sam "I ja isto" i poljubila ga! Bilo je tako divno, poput vatrometa.
Naravno, što ću onda nego ogladniti, pa tu upada bratovo pismo. Naime, on je na medenom mjesecu u Beču, pa mi je poslao originalnu saher tortu. Podjelila sam je sa Siriusom, jer je nirko ne zaslužuje više od nas.

- 23:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #