Potterova družina

02. 01. popodne

Joj... Danas sam uživala... Lupin nam je dao lozinku kupaonice za prefekte, pa smo išli na grupno kupanje. Mi znači Potterova družina. Ne znam kako sam ušla u tu "družinu", ali je fora. Lily je začarala balončiće pa je sve bilo pjenušavo... Nešto smo se zezali, pa tako i oko duhova. I onda je došla plačljiva Myrtla. I čula nas... Trebam li reći da su se bazeni preljevali? Lily je bila sva sretna, a misli da je nismo vidjeli kako se dodiruje s Jamesom pod vodom...
Inače, kada sam tražila kupaći, netko je pokušao ući u spavaonicu. Pogledala sam tko je i vidjela Siriusa. Ne znam, malo mi je čudan taj lik. Jučer na hrakometu me nekako čudno gledao i namignuo mi.
Kad smo već kod čudnoga, i Lily je čudna u zadnje vrijeme. Nekako je previše odsutna. Ne vjerujem da joj nedostaje sestra, jer zbog nje nije niti išla doma (izgleda da si je našla nekog judo boksača...).
Moram ići, Amelija me treba.

- 17:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #