< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2009 (1)
Svibanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (6)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (13)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (18)
Rujan 2005 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


A JA ČITAM:


NEO
NIKOLA(SAN)
PODLOGA
INSOMANIA
MOJA SEKA
MOJA ŠOGI


free image hosting









Ovo će stranice biti ispisane dogodovštianama naše male obitelji mame Nine,
tate Renata i malene Eline!!!Naravno i Elininim usponima i padovima!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket






Web Counter
Get a Web Counter


myspace


brtann@hotmail.com



subota, 16.09.2006.

Moja djevojačka....

hej narode nema mene baš jel da...?ma nisam vas zaboravila,
već znate u gužvi sam,treba toliko toga pripremiti i a pritom
treba paziti da se nešto ne zaboravi....
ja oko toga već imam lagano noćne more neprestano sanjam
da sam nešto zaboravilaheadbang...strašno...ma sve je to trema eek!!!
Danas je ta djevojačka...ništa posbeno malo okupljanje kod
mene,pa poslje toga malo vanka party...hmm moj posljednji vikend
kada izlazim kao djevojka naughty!!!


javit ću vam detalje sutra...danas ćemo malo klafrati još o mojoj bebi
koja je također izgleda vidno uzbuđena zbog naše svadbewink
moja je beba doživjela već svoj 23.tjedan,ali o njemu ćemo pričat
tamo poslje svadbe...jer čisto sumnjam da ću naredni tjedan moći naći vremena za net...ali vi ćete to shvatiti...!!!!!
protekli tjedan trudnoće mi je protekao u manjim bolovima,rebra i leđa su me boljela,još sam pokupila neku upalicu pa su me i jajnici rasturali...ali renči sa svojim masažama je učinio čuda za moja leđa...
a što se tiče jajnika....topli ručnik riješava muke...ali i vaginalete!!!!
bebač svakodnevno lupa sve jače i raste...svaki put drugačije reagira
na zvukve vanjskog svijeta....primjetila sam da kad sam u glasnom okruženju bebač se okreće i lupa u donjem dijelu trbuha s lijeve strane!!
a kada se ja umirim i najčešće kad ležim udara tako da se po tijelu vide izbočine..to mi je ono najdraže...ma ljubi ga mamakiss


a sad par riječi upućenih vama...nisam se ja ni opterećivala,ni sekirala zbog
male,ali sam imala želju napisati par riječi o toj osobi i zato je taj post napisan...normalna stvar je da nisu svi ljudi normalni i da blog nije uvijek najugodniji i da svatko ima pravo na svoje mišljenje!!!!
pozdravila bih ovim putem žežić koja je napokon otvorila blogić i svaka joj čast ide joj dobro...i moj crni biser
za tebe draga nemam riječi ...iznenadila si me toplinom koja je ispisan u svakoj tvojoj riječi napisanoj za mene..hvala ti od srca

pozdrav malom luki od nerođenog i menekiss


ljudi volim vas...i čitamo se možda sutra možda tek kad budem već udana ženska...hehe...smiješno zvuči,zar ne!!!

- 13:36 - A reCi ... SaMo(1) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.