Slightly insane

09.09.2008., utorak

Dani poraza i strave- dan 2.

Jučer sam se obrijo. Dobro, sad je to već prekjučer. I ošišo sam se, da. Baš sam si sladak. Kad se pogledam imam osjećaj ko da mi neko biber u oči baciosretanSutra idem kod zubarke. Čovječe, pa to je već sutra. Ili možda ne idem. Bit će smak sivjeta večeras, jel vi to ne znate?! Otvorit će se u Cernu na međi Švice i Francuske crne rupe koje će nas sve progutat. Niste to znali?! Pa sram vas bilo, svih. Joj, sad mi je to jedina šansa da izbjegnem zubarku. Kako ona štedi na meni to nije za vjerovat. Nikad ja tam nisam dobio ni sprej onaj protiv bolova, ni niekciju ni plin, ništa!! Jooj, što me je strah…. Al dobro, proć će i to, valda. Onaj lik što u Orahovici istuko onog pjanduru što je djecu pokupio treba ić u zatvor. Nije ga zatuko do kraja. Dino Dvornik isto umro. Jel se predoziro il šta, neam pojma. A nije me previše ni briga. Imo je par dobrih pjesama koje su men bile dobre, i bio spaljen lik neki. Al popeo mi se na živce u onoj seriji na rtl-u što je bila. A isto gledam, i onaj Boris Novković, pa di je taj čovjek? Nigdje nikad ga nema, osim kad neko od pjevača umre. Jedva čekam da faks počne, valjda. Ne znam kak će to sve ispast, al valjd će bit dobro. Uvijek se sve na kraju svede na nulu. Negdje dobiješ, negdje izgubiš. Gledo sam one likove iz Normalnofobije. Isuse Bože! A ja mislio da je meni dosadno. To čovjek treba pogledat da bi shvatio kolko je on ustvari normalan. Šta likovi rade, strašno!! Al dobro, večeras će bit smak svita. Jel itko za da to sa mnom proslavi? Kupit ćmo vina, rakije, piva, šta god, gledat utakmicu kak naši praše njihove, i taman kad utakmica završi, otvorit će se velka crna rupa koja će nas progutat. I onda ćmo si moć čestitat smak svijeta. Sretan vam svima Smak svijeta!!


A ak ništ drugo, ja moram kod zubarke ujutro, pa će bar mi čvalje dezinficirane bit. U svakom slučaju dobivamo.

- 23:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kombiniram