Slightly insane

18.08.2008., ponedjeljak

Tintilinti

Danas je prekrasan dan
i ti ćeš si rezati vene
Hihotati s oblaka
Kad pajkani dođu po mene

Baš bi se mogli naroljati
napiti se k'o majka
Pa idemo skupa u vis
ti ja Gagarin i Lajka

Baš. Danas je takav neki dan, za napit se kvantitetno. Digo sam se ujutro odnjet neke papire u tam negdje zdravstveno, ono tam kod pošte. Poslije sam ošo kod, ošo sam kod, kod zubarke. Skupio sam hrabrosti, sav sam se treso na ulazu u dom zdravlja, odnosno, hitnu. Uđem tam, smislim fino šta ću joj reći, srce u grlu, otkucaji na dvjesto, suočavam se sa sudbinom, lice u lice, jedan na jedan, stanem pred vrata, a na vratima velikim slovima: „Na godišnjem odmoru. Zamjena Vlado radočaj….“. a baš sam bio spreman. Da sam Superman, zubarka bi mi bila kriptonit. Skino sam hobo soccer, znate onu igricu što smo igrali kod ćaće Marka na informatici. Pobijedim amatera i profića, al hobo nemoš. Nemoš nemoš i nemoš. Previše ih je. Još nekak i dam gol jedan, dva možd, al uvijek mi nešt ukrumpiraju. Strava. Gledo sam USA orituv Španjolske. Nešt predivno (kolko god ovo sad gay zvuči), stvarno sam bio sretan kad sam ih gledo. Pokreno sam peticiju. Potpišite se ljudi, za NBA nazad na HRT. Zasad sve to mršavo je, al možemo mi to. Ak je onaj Phelps mogo onih osam zlata pokupit (zanemarimo onu stotinku ispred Čavića) možemo onda i mi vratiti ono na što imamo pravo. Šupci jedni. Paket za prijenos košta 50 0000 eura, malo manje, a uključuje jednu utakmicu, all star utakmicu i mislim playoff, al nisam sigurna. Već su ljudi to tražili, al ovi nogometni smradovi iz Uprave vele da preskupo. Oni će rađe plaćat prava na emitiranje pet sapunica, ovog i onog, ma…… sam mi tlak dižu. Dobro da postoji Internet. Bit ću redar na open clubu. Osiguranje na vašoj strani. U zadnje vrijeme sam Andree upoznajem, to je čudno. Ko god, zove se Andrea. Al dobro je. Sunce vani piči, ja u kući lapim, nemam nekog velkog posla da mi tlak diže, sam ovaj mutavi hobo soccer. Napravio sam na lastfm-u onaj account, libl me nagovorio. Svirat će i Gužva na koncertu, oni sviraju u subotu, svirat će i braća iz mioljca, bit će dobro. Sam mi nije jasno šta znači onaj kao labirint na plakatu? E da, ak ko naiđe na neki izvor labirinata za komp, javite mi se.

- 20:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kombiniram