utorak, 22.05.2007.

Stani tugo sacekaj da bar kavu popijem
hladnom vodom umijem, oci otvorim,
od sinoc se odmorim!!

Opet neko vreme, sluti na probleme
ruzni snovi muce me...
Zuti tramvaj drijema, zive duse nema,
lose vijesti bude me...

Stani tugo sacekaj da bar kavu popijem
hladnom vodom umijem, oci otvorim,
od sinoc se odmorim

A kad sebi dodem ja
samo naprijed udari!
I sapni, sapni mi da znam
zasto jutro sve nove veze pokvari!

Tako mi se spava i mutna mi je glava
jos u nazad pretezem..
pritisak mi pada, kisa iznad grada
od tebe mi se proteze...





Evo sa ovom pjesmom se rastajem od vas!!
Dali zauvijek ili samo na kratko, e to vam nebi znala reci!!
Zasto odlazim...??
Eto puklo me...
Ne, nisam u depresiji, ne placem za nekom zenskom, nisam tuzna, nego jednostavno... Recimo da su uletile neke stvari u zivotu i zavrijeduju vise moju paznju nego blog...
Ne podcjenjujem vas, vec jednostavno necu imati prilika i vremena pisati!!
Mozda i s vremenom izbrisem ovaj blog... Vidjet cemo...


Svima saljem veliki pozdrav i puno srece u svemu!!
Bez predaje koracajte ovim trnovitim stazama zivota koje nas ko zna kuda vode!!
Ne posustajte pred problemima... Rijesite ih i samo naprijed!!
Nemojte plakati i biti u kurcu zbog zena jer kao sto ja uvijek kazem:



"ZENA IMA NEZNA IM SE BROJ!!!!" dead


kiss & wave


... i jos samo.. Da ne zaboravim osobu zbog koje je i nastao ovaj blog.... AMB - Hvala ti na onim stihovima, na onoj pjesmi...

"Da je srce kamen puklo bi,
i krv da je reka stala bi
kad kraj tebe ranjen stojim,a ti
ko da ne postojim,ko da nista nismo imali.
Platio sam ni duzan ni kriv
bol sto su ti drugi naneli,neka
tuga je za ljude tebi neka dobro bude kad zajedno nismo uspeli.

REF:Opet svega bih se odreko i sve bi ponovo kad na tebe sam se naviko neizlecivo,
i ko rana mi je svaka godina moja jedina.
Opet svega bih se odreko i sve bi ponovo kad na tebe sam se naviko neizlecvo,
boze cuvaj mi je dok ne progleda,mojim ocima..."


I ljubila sam druge i pripadala svakoj ali TI & JA znamo pravu istinu...

| 15:27 | Komentari (38) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>