ponedjeljak, 02.04.2007.

KOGA FOLIRAS - Boban Rajovic


Htio bih da te upoznam,
negdje u cetiri oka...
Da saznam kako se zoves
i uzmem broj telefona...

Htio bih da te upoznam,
nesto u tebi me mami
Hajdemo iz ove guzve,
hocu da budemo sami..

Sta radis? Koga foliras?
Gdje izlazis? S kim se vidas?
Sve otkazi, mene potrazi,
mnogo mi se svidas!

Sta radis? Koga foliras?
Gdje izlazis? S kim se druzis?
Sve otkazi, mene potrazi,
nemoj da vrijeme gubis..
...pozuri da me ljubis...

Htio bih da te upoznam,
da probam da te zavedem..
Da za mnom prosto poludis
kad s tobom noc provedem

Ma ima sve da ti kupim,
samo prepusti se meni..
Padni u sigurne ruke,
samnom u zivot kreni!!

Sta radis? Koga foliras?
Gdje izlazis? S kim se vidas?
Sve otkazi, mene potrazi,
mnogo mi se svidas!


Djevojke moje, sad vas napustam, Cvijetni ceka skupa sa komadima! cerek

pa-pa wave

| 11:49 | Komentari (17) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>