četvrtak, 22.03.2007.

Hej..!!


Evo svima da se javim i zahvalim na svim lijepim komentarima...
Zna da vam je svima valjda već muka od ovih mojih depresivnih stanja. Vjerujte i sama sebi idem na k...!! yes
Mislim da je vrijeme da sve pustim i uživam u životu i prestanem propuštati sve prilike i ljepote koje mi život nudi.
Jebiga, ljubav boli i uvijek će boljeti i ne možemo protiv toga. rolleyes Za ono kratko vrijeme u kojem uživamo s njom ostaju zauvijek tragovi na nama i protiv toga se ne želim više boriti. Lome nas i bole, ali ne želim više misliti na to, ne želim da mi se život svodi na vračanje u prošlost... no Bilo je lijepo, bilo je slatko, bila sam sretna i sada ću sreću potražiti u nekim drugim vrijednostima. cerek

Svima koji su u kurcu preporučama da shvate da neće ništa postići žaleći za tim što je bilo i treba biti jak i krenuti dalje. Tko zna što nas sve čeka i što nam život sprema.
Od žaljenja samih sebe nemamo ništa, samo tugu, bol, gorčinu i sl. headbang Takvi nikome nismo dragi pa ni sami sebi.
Osobe koje nas okružuju, koje nas vole i cijene i koje su uvijek uz nas ne zaslužuju to. Ne moraju svi stalno biti u k... i slušati naše pizdarije jer eto mi se ne želimo pomiriti sa činjenicom da treba krenuti dalje i da je prošlost prošlost i da smo sada u sadašnjosti i treba živjeti u njoj..


Pozdravljam sve i iskreno svima želim da sve to što prije shvate i budu sretni i nasmijani!


wave wave wave

| 09:40 | Komentari (25) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>