utorak, 20.03.2007.

... a m b ...


Govorile smo da poslije nas nećemo voljeti, poslije nas neće biti ljubavi.. samo bol, za tebe i mene, samo bol i uspomene...
Dugi su dani k’o godine, a ja moram sama bez tebe. Tuđe su žene sad kraj mene, a ja bježim od sudbine.
Druge grle me, druge ljube me, a ja tražim dodir tvoj, a ja želim da si tu.. I sve bi ih mjenjala, svaku bi izdala samo da na trenutak imam tebe, samo da mi dođeš, samo da te vidim!
I dok si ti kraj nje, dok joj poklanjaš sve, ja pišem o tebi, ja mislim o tebi.. I sve ove riječi tjeraju mi suze na oči, ali neću plakati.. neću.. Predugo sam plakala, predugo sam žalila..
Neka ona ima sve što nekada imala sam ja, njoj daj sve što čuvala si u srcu za mene... I ne govori mi više da ju ne voliš, ne govori da me trebaš, samo pusti sve.. pusti mene.. Dovoljno si me lomila, dovoljno me boljelo,sad ja više to ne želim.. Ja odlazim od tebe, ja krećem sve iznova, ali ovaj put sama... bez tebe.. bez i jedne...



Gdje smo nestale....

| 17:13 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>