nedjelja, 28.05.2006.




... a m b ..

Kao da se ne poznajemo...
Stojimo jedna kraj druge poput dva stranca...
Gledamo se, ali ne progovaramo...
Zar si nemamo što reći?
Možda bi trebala ja nešto reći?!
Ne, ja sam već „dovoljno“ napravila...

Pokušavam pronaći u tvojim očima sjaj,
Pokušavam pronaći znak da još ima nade,
Da nije kasno...
Ali ne ponalazim ništa, osim
Tvog praznog pogleda,
Pogleda punog razočarenja,
Punog gorčine...

Da znam da sam zajebala!
Znam da sam te povrijedila!
Znam da te zaboljelo kada moje su usne dotakle tude...!
Da ti kažem „oprosti“, „žao mi je“?
Hoće li pomoći,
Hoće li izbristi ranu koju sam napravila?
Znam da neće...
Mogu samo reći:
„Znam da te ne zaslužujem „
I nadati se da ćeš mi jednog dana ne samo oprostit već i...
...zaboravit...



| 23:51 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>