ponedjeljak, 15.05.2006.


cerek * * * A M B * * * cerek

Zasto postoji ta nada u nama? Zasto covjek jednostavno ne odustane kad shvati da moze i bolje i da se trudi 3 puta vise nego sto bi trebao? lud
Kako je tuzno i jadno kada zelis popraviti nesto jer se nadas da ima sanse i da ce sve kada tada doci na mjesto i odbijas svaku priliku da budes sretan. Odbijas svakog tko ti pride, tko ti pokusava pokazati put na kojem ces biti sretan. Ali zar ti preostaje bilo sto drugo kada srce tako kaze? Zar bi trebala prihvatiti takvu srecu kad znam da to nije ono sta sam htjela, da za moje srce sreca je na nekom drugom putu...!? rolleyes
I kako sada? Netko kaze slusaj razum, netko kaze slusaj srce... Znam da ponekad treba jedno, a ponekad drugo sljediti ali opet kako god da odlucis poslje razmisljas a sta da sam ovako, a sta da sam onako. Mozda jednostavno treba pustiti stvari da same idu i da se sve odvija po svojoj volji, ali opet svi znamo da kada srce nesto "kaze" da to opet nece biti pustanje stvari da idu svojim tokom! bang
Ponekad je proslost jaca od sadasnjosti i buducnosti. Cesto govorim da ne treba zivjeti u proslosti, vec samo greske iz proslosti shvatiti kao dobru skolu za dalje, ali ja sama jednim djelom zivim u njoj. Bilo je previse lijepo da se samo tako zaboravi, bila sam presretna da bi sve samo tako mogla reci "to je samo moja proslost". Koliko sve to zelim zaboraviti toliko sama sebi nedam da zaboravim... cerek Ne zelim zaboraviti kada mi nije trebalo nista osim nje, kada njena poruka, glas ma bilo sta mi je bilo dovoljno da mi uljepsa cijeli dan. Ne nezelim to zaboraviti, ne zelim pustiti da sve samo ode kao da nije ni bilo. cerek A i zahvalna sam njoj zbog toga sta me cinila sretnom, sta mi je pokazala sto znaci kad te netko voli cerek kada si mu drag cerek kada misli na tebe cerek kada zivi za tebe cerek i skupa s tobom za dan kada cete se vidjeti. cerek Da, zahvalna sam joj na tome i ne mogu joj sve to samo tako zaboraviti... Ne mogu reci da je samo moja proslost kada nije, kada zivi duboko u meni, kada znam da ovo moje srce ju ne pusta van, kada znam da jednostavno samo je nju prihvatilo, samo je ona usla i ostala u njemu. yes
Ne kazem da nije bilo dana kada sam sve njene osjecaje i rijeci stavila pod veliki upitnik. Kada sam sumnjala u njenu iskrenost i ljubav. Ali, Boze moj, to je sve sitnica naspram svega sta mi je ona pruzala, sitnica naspram onoga kako sam se ja zbog nje osjecala...
Bilo je tu i svada i teskih rijeci i lazi, ma svega, ali di toga nema...
Ali ono sta je najbitnije da se ne sjetim svada i problema vec samo lijepih trenutaka... To je ono sta sam pamtim jer je bilo iskreno, jer znam da jedino sto smo znale je VOLJETI SE!! cerek




| 13:45 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>