ponedjeljak, 15.05.2006.


Ponovno u Zagrebu... no

Eto mene doma. Stigla sam sinoć navečer... Moram priznat da nisam baš posebno nešto sad sretna šta sam se vratila, ali mora se. Ipak su tu obaveze a i falili ste mi Vi jer dole nemam kompa a tražiti net caffe u Šibeniku je kao i more u Zagrebu. yes
Uglavnom dole je bilo predobro, cijele dane sam visila po gradu i po dvoranama (prvenstvo Hrvatske u košarci je bilo). Kad sam već kod toga da kažem da je Montmontaža osvojila prvo mjesto, drugo Požega, a treće Zadar. Eto sad znate i to.... wink
Vrijeme naravno sunčano i malo onako puše tako da je baš bilo ugodno. Uopće ne primjetiš koliko je sunce ustvari jako i misliš si da nema šanse da izgoriš kad ono... Sva sam crvena,već dvije noći se mučim sa spavanjem. no
Došla je i swayka sa subote na nedjelju navečer isto do Šibenika. wink Da,da, cura si organizirala prijevoz da bi došla do nas (mene i Šehice) da nas pozdravi i malo da se zajebavamo....
Naravno "naša"ekipica je bila dole. Inače OBOŽAVANE smo u Šibeniku. wink Uglavnom ima dole dosta ljudi koji vole pričat o nama i koji se vole bahatit preko poruka a kad nas vide svi bježe. Zaobilaze nas u luku od 2km. yes al moram priznat da je to baš zabavno. wink
Sve u svemu bilo je fakat super. Neću u detalje jer ima dosta stvari koje da Vam sad kažem nebi Vam ništa značile pa čemu...
Eto čujemo se i uživajte.
Ne zaboravite da se za 4 dana ide do Globa!! smijeh Još malo,malo,malo..... wink
Eto ljudi Šaljem svima kiss i pozdrav!!

kiss wave


| 09:05 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>