četvrtak, 04.05.2006.

ONA ZA KOJU JE, ZNAT ĆE...

C R N O K O S A

Jutro budi me,
vazduh miriše na nevolju!
Jutro,krevet moj
veči je za broj - TI NISI TU!!

I kada razmislim,
a ne mogu da ne mislim;

SVE ŠTO SAM TI RADIO
SEBI SAM URADIO!
NISAM ZNAO SAM ŠTO HOĆU
DOK SI ČEKALA ME NOCU,
TOPLA,POSPANA I BOSA!!


PORUKA NA VRATIMA,
KLJUČEVE SI VRATILA.
PIŠE:ŽELIŠ MI SVU SREĆU!
A JA ZNAM DA NIKAD NEĆU PREKO TVOGA PONOSA...
CRNOKOSA...

SAD ZNAM DA MNOGO PRJE
TI SI ZNALA SVE I ČUTALA!!
Ma nek te sanjaju, al je te imam tu...meni šaputala...
DUGO SE BORILA OD SVEGA SE UMORILA!!!

SVE ŠTO SAM TI RADIO
SEBI SAM URADIO!
NISAM ZNAO SAM ŠTO HOĆU
DOK SI ČEKALA ME NOCU,
TOPLA,POSPANA I BOSA!!





Idi na put, vrati se kao djevojka, koju sam nekad davno volio.
PROMJENI SVE, NEK SAMO JEDNO OSTANE,
ONO SRCE KOJE SAM TI SLOMIO!!

NEMAM SNAGE ZA KRAJ I ZATO MOLIM TE SAMA IDI.
JA SAM TAKAV I TO SE VIDI DA TI SRCE KIDAM SLOJ PO SLOJ!
NEMAM SNAGE ZA KRAJ, JA TO NEZNAM DA IZVEDEM!
KADA NE VOLIM NISAM LEDEN, AL I TEBI JE JASNO DA NIKADA JA NISAM BIO TVOJ!!


Idi na put, ponesi moje tragove,
da budem tu kraj tebe dan ili dva,
polako sve vremenom neka nestane
i polako nek iz tebe odem ja!!

NEMAM SNAGE ZA KRAJ I ZATO MOLIM TE SAMA IDI.
JA SAM TAKAV I TO SE VIDI DA TI SRCE KIDAM SLOJ PO SLOJ!
NEMAM SNAGE ZA KRAJ, JA TO NEZNAM DA IZVEDEM!
KADA NE VOLIM NISAM LEDEN, AL I TEBI JE JASNO DA NIKADA JA NISAM BIO TVOJ!!



AKO HOĆEŠ MAKNI SE OD MENE A AKO NE ONDA MI TO RECI!!
ALI PRESTANI ME ZAJEBAVAT VIŠE I SVAKO MALO SE PREMIŠLJAT!!!


burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad burninmad

| 13:47 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>