ponedjeljak, 17.04.2006.

Nakon dugo vremena evo me nazad...




Za početak želim svima

sretan uskrs!!
Jest s mali zakašnjenjem, ali `ebiga...
Uh, kad sam zadnji put pisala... ludbilo je to davno... A jednostavno sam ljena sjesti za komp i pisati a i dosta toga se dogodilo pa sam cekala da sve dode do kraja pa da pisem...

Prvo:
Bila sam s curama s faksa u Austriji. Trebala je ici i ona za koju mi zapelo oko, ali jebi ga.... nije joj bila gotova putovnica i ništa od nje... Uglavnom, tamo je bilo prejebeno. Stvarno ima robe i stvari za naći koje ne možeš naći u Zagrebu. Cijene su dosta niske tako da sam kupila dosta stvari za samo 2000kn. Cijelu ljetnu garderobu sam promjenila. Neda mi se puno pričati o toj Austriji jer nemam šta osim da smo trošile i pile kave i to je to...

Druga:
stvar koja me jako razveselila je jedna kava s tim curama nakon faksa. Isle smo na Jarun u „Galeriju“i sjele, naručile i počele neku bezveznu spiku. Počele smo se dogovarat kako ćemo sutradan van i tako počele o opijanju i dođe ona mala koja mi se sviđa, citirat ću, „Ja kad malo popijem ja sve oko sebe volim, puna sam osjećaja i sve grlim u ljubim. Čak zabrijem sa frendicama i to svaki put bez problema!“ thumbup
A ja odma skužila da mi to prilika i dođem ja na to:
“Ma šta fali brijati s curom?! Ja se ne sjećam da sam upoznala ijednu curu da nije zabrijala s nekom pa makar iz znatiželje ili zato jer je bila pijana ili sl. Uglavnom, svaka to proba kad tad.“
Druga frendica na to moje:
“vidi ti kako je to gay cura rekla, kao da je i ona to napravila?!“
Ja presretna šta je tako nešto rekla i odma koristim priliku i kažem im:
“A ne nisam. I svaki put kad imam priliku i kada mi dođe da to napravim, napravit ću to.“
Sve su to super prihvatile i još saznam da su sve tri brijale s curama i to ne jednom. Meni odma lakše... Sad ipak znam da nisu konzervativne i da im to nije stran pojam. Malo je lakše sjediti sad u njihovom društvu kad znaš da si im djelomično rekao istinu. Ostatak priće o mom spolnom opredeljenju će još malo pričekati. Ali čim uhvatim priliku počet ću priznavati ali polako. Malo po malo... A i moram što prje s njima van da se ona mala napije pa mi se možda i posreći. nut

Treće:
što mi se dogodila jest da me nazvala bivša cerek i pričale smo jedno sat i pol. Mislim da se to u zadnjih godinu i pol nije dogodilo. Inače samo šutimo i nijedna ni druga nemaju šta reči. Mislim imamo mi o čemu pričati ali se inatimo i jedna i druga i ne želimo započeti. Ma ponašamo se ko djeca. Ali eto, tada sam odlučila preći preko toga i samo sam počela pričati o svemu šta mi se događalo u periodu od kad se nismo čule i nisam ju štedila u ničemu, kao šta sam to prije radila. I ona se razvezala i baš je bilo ugodno s njom popričati.

Četvrta:
novost koja mi se dogodila i zbog koje sam najsretnija je ta da mi je došla moja best prija (kako se mi zovemo smijeh ). Inače, ona igra negdje vani i sad je došla doma i nema sretnije od mene. Već smomse vidjele i sad ćemo opet za par sati i jedva čekam da se ispričamo o svemu jer ima toliko toga i s njene i s moje strane. Nas dvije di god idemo nosimo fotić i stalno se slikamo. Imamo i jedna i druga miljon svojih a i ona mojih, a ja njenih slika. Nikad ne planiramo di ćemo. Samo se nađemo i di završimo. Jednom smo odlučile otiči do trga a na kraju smo završile u Prečkom. To je skroz na drugom kraju grada. I ispalo je da smo od Sljemena isli do Prečkoga na kavu. Jer kad smo došle popile smo kavi i na tramvaj i doma. Ma to mi je super. Stalno izvodimo gluposti, smijemo se ekipi i tako to. Sjećam se da smo bile jedan dan u Kic-u(mislim da je bilo na Badnjak)i sad su se 3-4 cure međusobno darivale i kako su sjedile 2. stol od našeg sve smo vidjele šta su dobile i njihove reakcije, Naravno nismo izdržale a da ne kometiramo kako glume sve 4 i kako im se pokloni uopće ne sviđaju i kao da znamo šta koja misli. E mi smo umirale od smjeha. Ja sam se valjala po onom kauču od grčeva u trbuhu... Ma živa komedija s njom negdje ići. Naravno večeras ćemo opet posjetiti Kic. E obožavam taj birc. Stvarno se tamo super osjećam i najugodnije mi je doći s bilo kime. Ne zato šta on slovi kao gay birc već mi je jednostavan i niko te ne gleda kako si obućen, ne komentiraju te i to mi je super. A da ne spominjem to da možeš svom curi/dečku i staviti ruku na nogu i zagrliti i sl. A da se to odma ne komentira od strane drugih...
Ovih dana možda odemo i do „rupe“. Pretpostavlja da znate šta je to...!?

U međuvremenu sam bila i na kvarcanju i na noktima i tako da sam za sada sve sredila. Polako se pripremam za ljeto. Ne mogu biti bijela ko sir kad počnem nositi kratke majce pa sam krenula laganini u solarij. Stavila sam i nokte jer se osjećam nekako puno bolje i sviđa mi se to pa eto.
Eto ga... Toliko za sada od mene... Idem se tuširat i spremit za grad pa ću na cugu i onda ko zna di...
Čujemo se...

Pozdrav svima i još jednom svima SRETAN USKRS s mali zakašnjenjem!!
Kisss!kiss

| 17:55 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>