srijeda, 15.03.2006.

Maloumni kreteni

Odmah cu prijeci na stvar. Malo sam listala po blogovima koji mi se nude i zapeo mi je za oko jedan komentar, a nadimak je bio"mrzitelj pedera"!! Joj... Uglavnom, lik nije napisao nista pametno. Samo je vrijedao. Mislim takvi ljudfi niti ne znaju napisati nesto normalno ili pametno, vec se samo prijete i vrijedaju. Pisalo je nesto tipa"Pedercino jedna ubit cu te, kako te nije sram, odi pusit svom decku..." Ma sama sranja, kao da je pisao 8-godisnjak. I on bi to napisao puno bolje. Lik je niskointeligentan i misli da je sad faca sta je tako nesto napisao!! A dam se kladiti da mu se onaj njegov (sigurno mali) kurac digne u roku sekunde kad vidi dvije zenske!!!! Kaj je to normalno zato jer mu se na to dize, a ovo je bolest jer eto, ...?! Ne znam sta... Ma kreten!!!
Nije da branim sad pedere zato jer sam i ja gayusha, ali mrzim te sve ljude koji se petljaju u tide zivote! Svima je sve zanimljivije osim njihovih zivota! Svak gura nos di mu nije mjesto i pravi se pametan tamo di ne treba! Zasto svako ne gleda svoja posla! Tako bi svijet napokon mogao funkcionirati i blio bi nam puno bolje!!
Neka mi neko objasni sta ljudima smeta ako su neka dvba pedera ili dvije lezbe u svom stanu i tamo rade sto zele.?!!? ZAr oni nekom smetaju, zar ugrozavaju ljudsku vrstu ili sta???? NIJE MI JASNO???? Cemu takva mrznja prema njim.?! Pa covjek je covjek, a ljubav je ljubav!! Svi smo mi isti!! Cemu praviti razlike radi spolne orjentacije!? Pa nisu ni svi ljudi crnci ili bjelci ili mulati, nisu svi crnokosi, smedokosi ili plavokosi, nemaju svi iste boje ociju!!! U sve mu se razlikujemo, pa zasto raditi scene ako se razlikujemo u spolnoj orjentaciji!!!???
Ja se ne sramim toga sta sam!! VOLIM ZENE i sta da ja sad radim Sta da se ubijem zbog toga?! Mislim, zastoli i konzervativni ljudi na to gledaju ko na bolest!!
Jebote, jos malo i morat cemo poceti birati koga cemo voliti. Jos malo cemo slusati razum a ne srce radi vlastite sigurnosti... Ma daj... Tako sam sad nervozna i sve mi ide na ku.... IDEM SPAVATI!!!!!!

| 00:46 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>