Cekanje

Koja sam ja glupaca. Zar sam stvarno mislila da ce me pozvati na kavu?!
Mozda prerano tugujem, tek su prosla 4 dana. Ako sam mogla cekat 2 godine da pricamo, zasto mi ova 4 dana padaju tako tesko?!
Svasta mi prolazi kroz glavu... Od toga da je nakon naseg razgovora u subotu shvatio da on voli svoju curu vise od svega i da ne zeli vise imati kontakta sa mnom, pa onda da mozda vise nema moj broj (iako ima stotine i stotine nacina da dode do njega da BAS HOCE, tako da iskljucujem tu mogucnost)... A mozda ga je jednostavno strah, misli da sam to rekla tek toliko, da idemo na kavu...

Zadnjih dana sam se smijala ko neka balavica, prisjecam se naseg zagrljala, smijanja, razgovora, prisjecanja starih vremena.

Oh, kako bi te voljela zagrliti. Poljubiti. Dirati. Predati ti se. Pa makar to bio zadnji put da te ikad vise osjetim.
Treba mi to. Falis mi previse. Toliko da ne znam sto bih od sebe, da li bi plakala od tuge ili se derala od ljutnje sto nakon svega sto smo imali da sam te tako lako pustila...
Zasto se nisam borila?!?!
Da jesam, dozivjela bih jos vise i vise ponizenja, a nisam to vise mogla. Nijedan decko osim tebe nije imao toliko "bonusa" kod mene.
Znam da je tu bilo jako lijepih trenutaka medu nama, a u biti malo ruznih... Ali toliko su me boljela ta ruzna. Nisam vise mogla. Jednostavno nisam mogla.
Tvoja povodljivost drustva nas je ubila. Ubila je nasu ljubav.

Mogli smo to rijesit, jesmo. Ali zasto nismo?
Nije da se ti nisi trudio vratiti mi se, ali tada sam bila toliko povrijedena i bilo mi je dosta F. i S., vasih izlazaka, opijanja i uletavanja zenama upitnog morala.

Rekao si da me nikad nisi prevario. A tvoja draga sestra mi je rekla tjedan dana prije prekida da si zavrsio s MOJOM prijateljicom. Da, to je u biti razlog sto mi je dopizdilo!

Na kraju se ispostavilo da je to u biti bila laz. Laz tvoje drage sestre koja me samo htjela maknut od tebe kako bi uvalila ovu tvoju sadasnju djevojku tebi. Da li je volis, ne znam.
Ali zelim saznat.
Moram otici na tu kavu!!!

A da se ja njemu prva javim? Ne, ne i ne!!! Ne zelim da ispadne da trcim ta njim. Ponos mi to ne dopusta. Pa on je meni rekao da ce se javit.

Zasto toliko posasavim kada se radi o njemu, ponasam se ko da imam 15 godina, a svi mi govore kako sam inace puno ozbiljnija nego sto bih trebala biti.

On ima takav utjecaj kakav nitko nema. Samo jedan njegov osmijeh mi je dosta da budem sretna. Samo jedan zagrljaj da budem najsretnija na svijetu. Samo jedan njegov poljubac da budem na sedmom nebu.
Nemoj. Nemoj mi uskracivati taj uzitak.
Kad si ti tu, sve je na svom mjestu, pa makar nista ne bilo na svom mjestu.
Volim te, zaista te volim. Svom dusom, svim tijelom, svim duhom.
Pripadam tebi i nikome vise.
Mogu me drugi ljubiti, voljeti, ali ja ih nikada necu ljubiti i voljeti kak tebe.
Ti si TAJ. Moja jedina istina, prava ljubav i sreca najveca.
Cekam te. Zauvijek.

06.03.2013. u 23:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (2)

Opis bloga

ON. Nikada zaboravljena ljubav. Voljeli smo se, nije da nismo. Prelako smo odustali. Točnije - ja... rolleyes


"I ako nađem nekog drugog, vjeruj mi, neću pričati svašta o tebi, a i kad bih htjela, ne bih mogla jer, trenuci koje smo dijelili zajedno su bili savršeni. I ti si za mene još uvijek savršen, ali ne onoliko koliko smo to bili zajedno."


"Kad riječi nisu dovoljne zato što iznutra gori nešto što ne možeš reći, što ne uspijevaš da kažeš... Kad onaj prekoputa tebe, umjesto da ti kaže ono što si želio, govori nešto drugo. Govori više. Govori previše. Previše i ništa. Što ne služi ničemu. A boli dvostruko. I jedina želja je da uzvratiš bolom. Da povrijediš. Nadajući se da ćeš se tako osjećati bolje..."


"Nije ti svaka bila u riječima. Neka ti je bila i u srcu, ali si šutio o njoj. Ja znam, i ti znaš, da se prave ljubavi ne spominju nikada i nikome."


"Ti i ja ćemo uvijek imati nedovršenog posla. I nakon posljednjeg zagrljaja i poljupca, i nakon što kažemo: "Ovaj put je stvarno kraj..." I kad se vratiš njoj, a ja odem njemu, samo je pitanje vremena kad ćemo se opet sresti i sve će početi ponovo. Uvijek ćeš imati ludu želju da sjedneš u auto i dođeš po mene, da me vodiš daleko od svih. Uvijek ću imati ludu potrebu da te zovem u gluho doba noći jer želim da te vidim. Uvijek ćemo biti samo prijatelji pred svima, a puno više od toga kad niko ne gleda. Jer to smo mi, puno više od prijateljstva, puno manje od ljubavi..."


"Kad je čaša pri dnu, priznam sebi da je ona jedino što mi je vredilo. Odzvanja mi njen smeh, osetim njen dah na svojim usnama. I znam da ona, negde tamo, isto pati. Al' jebeš ga, nije nam se dalo." headbang

"Najgori su pusti snovi. To su oni koji neprestano sanjate, a i sami znate da se neće desiti."

Linkovi