OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! subota tulum.... - lepe_curke - Blog.hr

petak, 28.03.2008.

subota tulum....

Ey ljudi ko ide na tulum kod svetca koma je organizatorica joj kak slatko koma carice vojim te puno ljube moja jedva čekam subotu koma znaš kaj te čeka ono slatko crveno iznenađenje uffff hehehehe joj naš kak su slatke jedva čekam da ti ih dam da vidim tvoju reakciju može lepotico moja, e ljudi će bit sto posto gro jel nebi bio dobar tulum da ga nije moja koma organizirala nego ko bi pa propo bi tulum bez nje eto ja malo došla da vam napišem postich i tak malo o tulum i tak joj koma eto malo tebe u moim postichima pa da i svoju karaljicu caricu pozdravim a to je moja koma koka pufa velika dole za križevce heheheheheh velike puse vojim te od lepe cao...

- 16:31 -

Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr