OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! lepe_curke

nedjelja, 27.07.2008.

evo novog posticha dosta toga se dogodilo..u zadnje vrijeme..

Evo me ljudi pošto marija ne piše postiće jel je na moru bila sam i ja pa nisam niš pisala prošlo je 2 mjeseca odkako ništa nismo napisali e pa sad je vrijeme..kak je jučer bilo dobro vani..koja smijalica neko se malo previše ubio od alkohola hahhaha a ja i donda pucamo od smijeha kaj god neko njemu neš kaže on se trga...pa mu je neka cura rekla da on nema kurac a donda emiju..VADI GA EMY...hahahhah koji likovi preključer se ubio a jučer se od alkohola dotuko a jadan...I tak ljudi kaj ima svi su na moru..pa nikoga nema..idem kasnije van pa se vidimo svi ajde uživajte pusa velika lzg on je na moru..šteta a tako mi fali...pusica..cao


- 16:04 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr