OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! lepe_curke

četvrtak, 14.08.2008.

ovaj post pisem zato sto mi je vec dosta svega....

ovako....neznam od kud da pocnem....ali od nekud moram....
otkada je skola zavrsila svi smo se nekako razdvojili....
miha se udaljila od nas....ali ja sam ostala sa svojim naj fendicama ja znam da ce se sada puno njih naljutii na mene ali kaj da ja sada radim uopce me vise nije briga....shvatila sam da svi samo gledaju svoje interese....i sa kim ce se druziti....
kod nas odnosno kod mene u kvartu sve se jedni sa drugima druze zbog necega....barem ja tako mislim....
kada sam bila u zagrebu puno se stvari promjenilo one stvari koje sam pretpostavljala dogodile su se kao npr kao da se miha kao da se nes nabacuje drugima da bi bila slavna ili takve brije.... onda se nesto pricalo kao da miha ima prijatelje sa povlasticama....npr kao da se bare okolo i tako a kao da su i prijatelji ali da nisuu u vezi....
po meni to je jako debilno i jadno-apsurdno.....
ali ako mihi to ne smeta onda neka ona tako nastavi ja se necu mjesati u to niti nista.... draga miha ja cu tebe na cesti pozdraviiti ako ti mene oces pozdravi ako neces nemoras....
onda kada sam bila u zg skuzila sam kako se miha vise ne druzi sa drustvom kojim se druzilaa.... npr... koma,mare:),ja,zbaja.... i tako....nego je u posve drugom svjetu....ugl druzi se sa curama koje su sada 1 srednje neke od njih i nisu.... ali kada krene skola trebat ce nekoga a onda ce se nama uvlaciti u supak.... jel nece se moci sa kim druziti.... evo ja sam ovo morala napisati jel nemrem vise.....evo to je to....ima jos puno toga.... ali glavno sam rekla.....................e i to su samo price i ja neznam dali su istinite i nije me bas briga previse to je njezin zivot ne moj....

POZDRAVLJAM......KOMU,ZBAJU,MARE:),AIDU,MIMI-(imy) i sve ostale koje nisam.....ajde POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ......cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

by.:mare....cerekcerekcerekcerekcerekwavewavewavewavewave

- 00:21 -

Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr