OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! evo opet praznika... - lepe_curke - Blog.hr

srijeda, 19.03.2008.

evo opet praznika...

To jedva sam dočekala ove praznike al nije puno samo deset dana kaj je to nama to prođe za čas.Danas nam je završila skola imali smo ujutro baš i nisam bila neke volje al nadam se da će biti sve pod kontrolom jedva čekam da malo odem do austrije i obiđem sve lude šoping centre baš kul jedva čekam pa kod bake i tak a kaj će ti vi za ovo vrijeme idete negdje ili ostajete u ovom zagrebu-dubravi..ili klošarit se po kvartu..moram posebno pozdravit mariju g.i mislim da će sutra do mene doć dogovorit ćemo se već ja i moja mare da bar tak bi bilo super bio bi lom.Joj danas moram do škole idem po mariju..i tak kak ste vi meni..imam pozdravit komu,mariju,mihu,maju,batu,cele,vlatkich,tammy,đeđu,tinči,nely,kiku,moju kiku itd naravno sve vas puno volim i obožavam i sve pozdravljam komajte nam.E da i ljudi marija je napisala post drugi u životu hahahhaha baš bi mi bilo drago da ih još napiše inače marija mi je rekla da joj se neda pisat postove al od sad će morat.i mislim da će se marija pridržavat toga da će pisat postiche i ja mislim da bi trebala a vi.danas je danijela-nely bila u akciji naku malo je šorala a je luda sam radi sranja evo tak da se nebi ljutila kaj ju nisam spomenula u postichu ljudi ja idem a vi uživajte i komajte nam pusa voli vas vaša:lepa-lepotica.pusa caos.

- 16:56 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr