OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! uhhh...vrijeme je da ja vama malo pišem postove... - lepe_curke - Blog.hr

nedjelja, 16.03.2008.

uhhh...vrijeme je da ja vama malo pišem postove...

ovako....nadam se da vas zanima zašto nisam pisala postove e pa sada ću vam reći...ja nisam pisala postove zato kaj sam stalnooooooooo učila....da da ziher 2....ma zezam se....postove nisam pisala zato kaj mi se nije dalo....ah eto jedan od razloga....ah o čem da pišem...neznam više ni sama...ali mislim da ću pisati o nečemu....u kako sam ja pametna...jel tako...winkwinkwinkwinkhhhh....hhhhhh
ah i tako evo danas je nedelja (e jel se piše nejdelja ili nedelja) ja brijem nedelja ali nema veze vi znate na kaj ja mislim....eto....kaj da pišem neam pojma e znam...pisati ću neš malo o svome kvartu....
Smještaj

Donja Dubrava se nalazi na krajnjem istočnom dijelu grada Zagreba, na dodiru s područjem naselja Sesvete. Na sjeveru je ulica Dubrava dijeli od Gornje Dubrave, a na jugu Slavonska avenija od Peščenice – Žitnjak s kojom graniči i na jugozapadu. Na zapadu graniči s područjem Maksimira.

Gornja Dubrava obuhvaća sjeveroistočni dio grada Zagreba i dio naselja gradskog karaktera Sesvete (nekadašnje samostalno naselje Dubec). Smještena je između Donje Dubrave na jugu, Maksimira na zapadu, Podsljemena na sjeverozapadu te Sesveta na sjeveroistoku i istoku. Na sjevernom, podsljemenskom dijelu toga prostora stoljećima egzistiraju do prije tridesetak godina samostalna naselja poput Čučerja, Oporovca, Branovca, Jalševca, Žugovca, Dankovca, Miroševca, Novaka, Novoselca i Granešine.



Površina

Donja Dubrava - 1.082,3 ha (10,823 km2)

Gornja Dubrava - 40.027,7 ha (40,277 km2)


Osnovna obilježja prostora i urbaniteta

Područje Donje Dubrave predstavlja, u značajnoj mjeri, zaokružen i geometrijski pravilan teritorij. Karakteristično je ravnog i nizinskog reljefa s povećim predjelima šuma i polja na čitavoj jugoistočnoj polovici (Čulinečina, Retkovčina, Laz, Krčevina), a obrubljuju ga donji tokovi dvaju potoka, na istoku Trnave i na zapadu danas nadsvođenog i zatrpanog Štefanovca. Nasuprot gotovo praznom jugoistočnom dijelu četvrti stoji gusto naseljeno i kompaktno sjeverozapadno područje s tenedencijom daljnjeg širenja. Na tom području, kojim dominiraju uske ulice i gusto zbijene obiteljske kuće, niže se sve više većih stambeno-poslovnih zgrada, uglavnom na istočnijem dijelu. Homogenost prostora umnogome narušavaju željeznička pruga i Branimirova ulica koje, pružajući se u smjeru istok-zapad, razdvajaju sjeverni od južnog dijela četvrti, otežavajući pritom njihovu međusobnu prometnu i svaku drugu komunikaciju.



Područje Gornje Dubrave izrazito je izduženo u pravcu sjever-jug i reljefno vrlo raznoliko. Najveći dio prostora zauzimaju obronci Medvednice, ispresijecani dolinama podsljemenskih potoka Trnava, Čučerska Reka i Branovec. Tim se dolinama protežu najvažnije prometnice ovoga dijela grada: Miroševečka cesta na zapadnom, Sunekova ulica i Čučerska cesta na središnjem te Novoselečki put i Branovečka cesta na istočnom dijelu prostora. Najjužnija petina područja izrazito je nizinska, a nešto veći dio područja na krajnjem sjeveru, koji pripada prostoru Parka prirode Medvednica, ima izrazita obilježja brdskog krajobraza. Više od tri četvrtine stanovnika koncentrirano je na najjužnijoj petini područja četvrti. Zanimljivo je da taj prostor još tridesetih godina prošloga stoljeća praktički nije bio nastanjen, a velikim je dijelom bio prekriven hrastovom šumom (otuda mu i ime Dubrava). Danas je to područje guste stambene gradnje, većim dijelom individualne, ali i kolektivne, ponajprije uz ulicu Dubrava te na područjima bivših mjesnih zajednica Klaka, Studentski grad i Poljanice, isprepletene s raznolikim gospodarskim, mahom uslužnim djelatnostima.
uuuuuuuuuuuuuuuu kakko sam ja pametna.....hhahahahahhahahahahhahahahah....

naravno mi imamo i poznate škole ali naravno naša je najpoznatija...

OSNOVNA ŠKOLA žUTI BRIJEG
-pozam svoju cijelu školu...

OSNOVNA ŠKOLA ANTUNA BRANKA ŠIMIĆA

OSNOVNA ŠKOLA ČUČERJE

OSNOVNA ŠKOLA DR. ANTE STARČEVIĆA
-pozam sve iz starčevića...

OSNOVNA ŠKOLA IVANA MAŽURANIĆA

OSNOVNA ŠKOLA MARIJE JURIĆ ZAGORKE

OSNOVNA ŠKOLA MATE LOVRAKA

OSNOVNA ŠKOLA RETKOVEC

OSNOVNA ŠKOLA VJENCESLAVA NOVAKA

OSNOVNA ŠKOLA GRANEŠINA

OSNOVNA ŠKOLA ANTUNA MIHANOVIĆA

ah kako sam ja anti djete....pre razvijeno....hhhhhahahah
ajde sada idem ja uživajte i znam da je ovo jakooooooooooo dugačak post ali kaj sad jbg...buah buahnjaminjamipartypartypartyfinofinofinofinofinofinofinofinowavewavewavecerekcerekcerekmahmahmahmahmahmahmah


- 16:16 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr