OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! di ste vi meni... - lepe_curke - Blog.hr

petak, 08.02.2008.

di ste vi meni...

E kako mi je danas bilo jebeno u školi koja sprdancija na tjelesnom lom iss ljudi kaj ima kod vas.ja i tea i nika smo bile danas lude cijelo smo se vrijeme trgale od smijeha.ja i kika smo smislile udrugu bratstva jedinstva ludače smo nema šta.i tak malo mi je dosadno sad doma al ništa zato doći će mi moja cele i đeđa pa će nam bit ludo...i tak ljudovi uživajte komajte nam punooooo pusekkk.

- 18:58 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr