OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! kak ste mi ja sam loše... - lepe_curke - Blog.hr

petak, 01.02.2008.

kak ste mi ja sam loše...

danas nisam dobre volje al šta ću idem dalje moram preć preko svega šta je bilo između nas i znam da više nikad nećeš imati ono što si nekada imao to je sve..Ljudi idemo mi dalje kak ste mi ja sam loše i sami vidite...pozdravljam c.e.l.e. l.e.l.e i sve moje frendice i frendove i da moram napisat post umijesto marije al nama veze..Ovak ljudi ja mislim da bi mi trebali stavljat više slika na blog kaj vi mislite na to i kak vam se sviđaju ove slikice koje je mare stavljala komajte nam i pišite svašta zanima me jel ima kakvih tračeva novih ili neš tak sam napišite ak imate neki trač ili neš slično uživajte ekipo ciao pusekk kissi..mare i lepa.ida pisala umjesto marije...pusek mare..

- 22:24 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr