OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! joj ljudi di ste vi meni... - lepe_curke - Blog.hr

četvrtak, 31.01.2008.

joj ljudi di ste vi meni...

Danas mi je dan bio zakon ja i tea biruš kao i uvijek glupirale a nika isto s nama...na engleskom mi je bilo pre dobro nema šta nismo radili i radile fakat al bilo je i smijeha a dobro i nisam ja zaboravila na vas sam da kažem super ste mi a ovak imam neš za reć glupom kristijanu b. da znaš nisi ti jedini na ovom svijetu ciao.Ljudi marija je stavila neke slike a dobre su pre slatke su ovak komajte nam i pišite što više možete i pjesma za vas koji imaju nešto pričati o ljubavi nek taj komentar koji imaju ostave na našem blogu ok..Evo jedna slatka pjesmica za vas.Pišem ti ovu pjesmu,ne za sjećanje,jer ono nestaje,već za ljubav koja nikad ne prestaje...evo to je to za vas moram pozdravit sve ludače moje koje puno obožavam a to su;mare,koma,miha,nely,imy.tinchy,nika,kika,tea biruš,lucija,tammy,sara,barba,maja b,maja m.itd al nemojte se ljutit ak vas nisam nabrojala al znajte da ste u mom srcu napisane pusa frendice komajte meni i mariji pusssssssaaaaa.ciao.

- 21:07 -

Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr