OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! ludače mare i lepa - lepe_curke - Blog.hr

utorak, 29.01.2008.

ludače mare i lepa

Ey ljudi kaj ima novog danas ja pišem post...danas mi je dan baš lud bio al kaj se može...opet mi ide na živce onaj kristijan beloš tako ga mrzim.Al ljudi znajte nisam zaboravila na vas.Marija hitno ti trebam neš reć jel ćeš pucat od smijeha.Ljudi ajmo mi na neku temu baš mi je dosadno..e da nisam zaboravila moram napisat pjesmu za vas.Nikad nikom ne reci gdje te boli.Nikad nikom ne reci koga ti srce voli,jer ljudi su zli,ranit će te tamo gdje bolii uzeti onoga koga ti srce voli.Ljubav je čudna igra u kojoj gubi onaj tko voli...pusekkk..ne zaboravite nam komat..kiss lepa.

- 19:19 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr