5 najdražih blogova - Challenge - Day 14

srijeda, 14.09.2016.

Pozdrav i dobrodošli na moj blog. Nije ovaj post izašao jučer, učenje me spriječilo, ali za dobar (?) post nikada nije kasno.
Mislim da je danas na redu najnezahvalnija tema. Kako svrstati sve blogove koje čitam u top 5, a ne izostaviti nikoga? Sad sam tek shvatila zašto je ovo challenge, jer ovo se treba usuditi. Pisati o sebi i omiljenim jelima i nije baš preizazovno.

Za početak, ja sam dugo vremena na blogu (znamo priču sa starim blogom, da se ne ponavljam) i neki blogeri i blogerice su ostali tu i dalje ih čitam, ali sam si otkrila i neke nove, pa i ne samo s ove platforme nego i sa wordpressa. Tako, redovito posjećujem Male svetove kolegice blogerice Miljane. Blog sličnog naziva kao moj, pa i nije teško zaključiti zašto ga škicnem.
Svratim jako često ( ok, svaki put kad mi se pojavi da ima novi post ) i na Croatian Anon i uživam u tekstu s dozama humora, kritike i žaljenja. Sličnosti među nama je jako puno i dečko mi je jako simpatičan.
Djevojka od koje sam vidjela ovaj izazov je iza bloga No Matter What i od tada sam i na njenom blogu, pratim je u izazovu, a nastavit ću i kad se izazov završi.
Ok, to su tri. Nisu po nikakvom redu jer sam shvatila da ja to ne mogu / ne znam poredati jer nije da na nečiji ulazim pet puta dnevno. Još dva, mogu ja to.
Djevojka koja mi je isto jako draga i simpatična stoji iza bloga Tragovi vremena i koja u jednoj do dvije rečenice kaže toliko toga suvisloga što bih ja lupetala pola posta.
Zadni blog koji sam odlučila spomenti je Samo nebo zna . Osjećam silno poštovanje prema ovoj dragoj ženi koja nije imala lak život, ali je usprkos nedaćama kroz njega koračala podignute glave. Njeni postovi me nekada toliko dirnu, nekada nasmiju, a nekada samo klimam glavom i potpisujem svaku riječ.

Naravno, postoji još podosta blogova koje čitam, neke više, neke manje, ali morala sam izdvojiti pet. Sada mi je žao što ovo nije top deset blogova, kao što mi je bilo žao jer je ranije bilo top deset pjesama. Njih nemam toliko, blogova imam. No, ne mogu ni svaku temu proizvoljno mijenjati.

Ne znam jesam li ja ovim ljudima na ovoj listi, ako jesam, super, ako ne, ne. Ne bih voljela da me se stavi u tom izazovu na listu samo zato jer ja nekoga jesam. Moja lista je iskrena i bez kalkuliranja pa očekujem da su i njihove takve. Skoknite na ove adrese koje sam vam ostavila i pronađite nešto za sebe, a mi se čitamo sutra.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.