Kada bih dobila na lotu - Challenge (6)

nedjelja, 04.09.2016.

Pozdrav i dobrodošli na moj blog. Šesti je dan i imate priliku saznati što bih učinila s lovom koju bi osvojila na lotu.
Svi smo se to barem jednom zapitali i svi znamo okvirno. Naravno, bitno je koliko bih i osvojila, jer realno, jednom sam osvojila. 15 kuna najviše, ali nismo precizirali. Da dobijem veći iznos, od milijun kuna nadalje, prvo bih skakala i vrištala, pa provjeravala tisuću puta je li istinito i kada bih napokon shvatila da je, opet bi vrištala.
Definitivno, prvo bih kao pravo žensko otišla u shopping, ništa veliko, garderoba, nakit i šminka. Malo sebi, malo dečku, malo frendici, malo svojima doma. To je onaj prvi trenutak spoznaje da imaš puno love i da si možeš priuštiti više nego obično taj mjesec.
Po prirodi sam odgovorna i ne bih si dopustila da svu tu lovu samo razbacam i da za 6 mjeseci ne znam gdje je to otišlo pa bi drugi dio bi sigurno išao u banku da me čeka, sigurno će mi trebati. Treći dio bio bih dala azilima s psima (just because, dogs), njima je to stvarno potrebno i znam da bi novac stvarno kod njih završio jer uplate za UNICEF i ostale organizacije rijetko dobiju novac namjenjen njima. Četvrto, ostvarila bih si dva putovanja, SAD (San Francisco) i Beograd i to je u konačnici to. Nema puno stvari jer je sve ovo ionako ostvarivo i moguće bez lota, ali s njim bi definitivno bilo lakše.
Igrala sam par puta u životu, više sam igrala one grebalice i osvojila nešto stvarno sitno, toliko da nije ni vrijedno spomena. Jedan od razloga zašto baš ne igram je što sam od frendice koja studira novinarstvo čula da se često to namješta, koliko je istina, ne znam, ali da bi me čudilo, ne bi.
Pitala sam se bi li me veliki novac (recimo Eurojackpot) promijenio. Svi bi vam rekli da ne, ja isto mislim da ne bi jer bih i dalje voljela ljude koje sad volim, stvari koje sad volim, ali to znaju samo oni koji su osvojili i to bih ja znala samo ako osvojim. Pa ako osvojim, javit' ću vam. Ili ću biti 'bitch', pa neću.
Svejedno, uvijek sam mislila i mislim i sada da ''nije sreća para puna vreća''. Bitnije mi je da imam sve ostalo, jer što ću sa jackpotima, dolarima, eurima ako ih nemam na koga trošiti? Ja sam onda na lotu već dobila.
Igrate li vi? Vjerujete li da se izvlačenja namještaju?

Do čitanja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.