5 najdražih jela - challenge - day 5

subota, 03.09.2016.

Pozdrav i dobrodošli na moj blog.
Well, dan peti mi se sviđa. Hrana. Uvijek dobra tema. Posebno ako pričamo o mojoj omiljenoj, a ima je. Kad smo već kod toga, nisam neka kuharica, ali tješim se time što sam mlada. Nije da ne znam ništa, znam i neka malo ''teža'' jela, ali ne bih generalno rekla da znam kuhati. Štoviše, pokušajima kulinarstva sam si znala učiniti odvratnima i neke drage namirnice. Pa, prosudite sami.

Kao broj jedan bih izdvojila piletinu. Na sve načine. Možeš mi je pohati, kuhati u juhi, staviti u tortilju, ispeći na maslacu, napraviti zagrebački, sve. Piletina je sve. Volim i ostalo meso, svinjetinu jedino ne baš, no pojedem je. Pogotovo ako je vrući odojak. Tu me imaš. Tu je i janjetina za koju kažu da nema sredine, il' voliš il' ne. Volim.
Dolazimo do broja dva. Srebrna medalja ide pizzi. Znam, klasik, ali ja stvarno jaaako volim pizzu. Bilo koju. Pa i s ananasom. Bitno da je tijesto korica taman, da mi nije predebela, a sad baš ni pretanka. Ako si to pogodio, stavi na to kaj hoćeš. Ako biram, biram onu s tunom, ali ako je nemaš, donesi bilo koju. I neka bude velika. Ej, a pizza s piletinom?
Brončanu medalju ovaj put odnosi pohana palačinka. Da. Palačinka, šunka, sir (*pohaj*) i neki umak. Mislim da sam dosta rekla i potpuno razumijem ako prekidaš čitanje i ideš si to ispeći.
Ono najgore mjesto jer je toliko blizu, a toliko daleko od medalje pripada tortiljama. Volim meksičku kuhinju i volim ljute stvari (meksičku kuhinju!) pa su tortilje morale biti tu. Volim i one iz restorana, ali ja radim svoje (okej, mama...i ja) i te su mi puno bolje. Najdraže su mi s piletinom jer, vidi br.1, ali prolaze i s puretinom recimo. Unutra meksička mješavina, začini, preklopiš, staviš gore naribanog sira, poliješ ketchupom i zapečeš.
I stigli smo do broja pet. Tu sam se trgala što da stavim i mislim si, spada li u temu i neki desert? Ako da, imam ideju! Ako ne, imam ideju! Odlučila sam ipak zasladiti sve, jer šećer ide na kraju i predstaviti vam (jer kao niste za to čuli) - cheesecake. Keks i sir. Po želji maline, jagode, breskve, oreo, nutella, tko što već voli. Sat vremena posla, sat vremena hlađenja. I uživaš ostatak dana. To je eto, nešto što i sama znam napraviti (i kažu ljudi da je fino) pa onda sad znate da nije ni teško.

Koje je vaše najdraže jelo? Kakvi ste s kuhanjem?

Do čitanja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.