Značenje imena bloga - Challenge - Day 3

četvrtak, 01.09.2016.

Pozdrav i u trećem danu ovog izazova. Nadam se da su vam do sada teme bile zanimljive i da sam ih zadovoljila. Danas imate priliku saznati zašto mi se blog zove World by L, iako mislim da je očito. No, čitajte.

Osoba sam koja uvijek ima na sve komentar, tata mi kaže da sam svakom loncu poklopac i da bih i na lakat nekada progovorila. Komentiram (tračam?) sve, od politike, sporta, estrade, glazbe do mode. Moram priznati da sam spremna reći nešto i kad nisam baš upućena, ali dobro odvagnem da ne ispadnem baš potpuno neinformirana. Jednostavno sam takva, zato sam i otvorila blog.

Razmišljala sam dosta o imenu jer je ono dosta bitno, prijašnji blog mi se zvao Bitno je zvati se L, što sada kada gledam zvuči pomalo narcisoidno, no nije bilo tako, izgledalo mi je fora. Teme su bile stvarno raznorazne pa sam pri otvaranju ovoga odlučila slijediti stari stil pisanja i tako mi je palo na pamet da se blog zove World by L, jer bit' će svega što je svijetu poznato, a by L jer me tako zovu bliski ljudi. ( i oni koji se takvima smatraju ) Nije mi ime nešto predugačko da se moralo skratiti, no, meni se sviđa.

Eto, nema prevelike mudrosti oko imena, nije fancy, a nije ni bezveze. Meni se sviđa i to je najbitnije. Ovaj post nije tako dugačak, tema je takva, ali malo i toga za promjenu.

P.S. Počeo je rujan, dobra prilika za nove početke ako ste od onih koji novitete uvode od prvog u mjesecu, studentima to nije najdraži mjesec pa tako ni meni (iako volim kišicu i lišće, oblačim baloner i čizmice), ali dajmo sve od sebe i nadajmo se najboljem.

Do čitanja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.