ponedjeljak, 20.02.2006.

26. 12.

26.12.
eto. danas . danas . neznam ni kak bi opisala ovaj dan…
probudila sam se u jutro. bila sam totalno nesvjesna sebe. odjenula sam se i sišla u društvenu prostoriju, tamo je draco pričao s nekom curom . čula sam samo da de zove linsday. nisam ništa drugo čula , čula sam glasove, ali ih nisam mogla razaznati. spustila sam se na doručak tamo su sjedile maya i mary. rekle su midobro jutro , a ja nisam odgovorila ništa. ni riječ ,imala sam osjećaj ko da sam na auto-pilotu. na ručku mi se stanje već i poravilo. pričala sam s mary elizabeth , mayom , mary, ronom, harryem i draco . poslje večere smo po dogovoru išli na klizanje. sve je bilo normalno . klizali smo i zabavljali se. odjednom se harry bacio na pod, previjao se u boli i držao se za čelo. to je značilo samo jedno – pekao ga je ožiljak- a to je značilo samo jedno- voldemort je u blizini , jako blizu. sve ga je više peklo . u našim očima jasno su se ocrtavale linije straha. mary je sjedila kraj harrya i plakala, ja i draco smo se sjeli na klupicu , a jack je čvrsto zagrlio mayu. ron je već bio onesvješten. harya je još uvijek peklo , još jače. slomila sam komad leda i stavila harryu na čelo. izgledao je totalno iscrpljeno i kao da umire. nisam znala šta da radim, odjednom je zasljepljujuće svijetlo obasjalo jezero. nitko od nas nije ništa vidjeo, samo se čulo nečije jecanje. pokušavala sam progledati, ali uzalud, nisam mogla . amy je viknula : ljudi , mislim da je bolje da odemo , svejedno , nitko se nije ni mrdnuo.kad je prestalo svijetliti tak jako. čuo se bum i dimilo se. odjednom smo mogli ugledati tamnu prikazu, lice se nije moglo razaznat , ali svi smo znali tko je to. to je bio lord voldemort, onaj isti voldemort koj je ubio harryeve roditelje i donio smrt mnogim drugim , ljudima i čarobnjacima. bilo me je užasno strah, tako strah da sam se doslovno tresla. iako je sad trebalo biti hrabar, ja sam se tresla. jeka , ne glas , nego piskutava jeka , nešto je govorila. vldmrt( skraćenica za voldemorta) je izvadio svoj štapić. znala sam da iz njega nemože proizaći ništa dobro. tad se onaj trunak hrabrosti u meni upalio…
to be continued…

kiss, forever yours lenna v.

- 15:56 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 17.02.2006.

24.12.

-no body gonna love me better, i must stick with you 4ever
no body gonna take me higher, i must stick with you 4ever……-
otkad sam se probudila ta mi je bezjačka pjesma stalno u glavi i pješuim ju . ja volim bezjačke pjesme, baš imaju super ritam za čagu. nas tri ustale smo u sedam , i odjurile u grad u kupnju. vratile smo se u 10 , pozdravile se s mojima, spakirale i u 11. oko jedan već smo stigle u hogwarts. cure su bile oduševljene onim šta su kupile, pa su se cijelo vrijeme smiješkale. kad smo se vratile u hogwarts, išle smo na ručak nać se s j.j , mary , dracom, herms, harryem, ronom, linsday, mary elizabeth…………….
za ručkom nitko nije jeo , svi su pričali o tome kak im je bilo, šta su radili… bilo je već 2 u 7 počinje ples. kad su to skužili ljudi su odjurili u svoje sobe. to sam i ja napravila, trebala sam
a) zamotat poklone, poslat ih
b) napisat čestitke, poslat ih
c) spremit se za ples
d) uvijeriti se da izgledam savršeno
tak sam počela motat poklone u savršene zamotuljke dok me prsti nisu počeli boljeti. bilo je pola 4 . znala sam da moram požurit s čestitkama, inače se neću stić spremit za ples. hvala bogu pa sam neke čestitke kupila napisane.poslala sam ih i bilo je 4, krajnje vrijeme da se počnem spremat. na svu srću francuska manikura na koju sam išla u NYC-u nije se uništila. u kupaonici sam se okupala, metamorfizirala kosu u tamno smeđu ,našminkala se. onda sam se u sobi kanila obuč haljinu, al me omeo jauk iz pensyne sobe , koja je,ako nisam spomenula odmah co moje. onako omotana ručnikom uletila sam u njenu sobu, a ona jejaukala s nogom na krevetu . pitala sam šta joj je , a ona je rekla da je previše stegla remenćić na cipeli i zaustavila si cirkulaciju u ljevu nogu.-glupača – pomislila sam, al umijesto toga sam ju pitala dal ima škare, rekla je da nema, pa sam ja odjurila u svoju sobu po škare i odrezala joj remenčić. užasno me izživcirala pa sam ju snažno uštipnula za ljevo stopalo i pitala ju dal to osjeća ona je vrisnula, to je valjda značilo da da. bilo je 6 moram se obuć i stavit naušnice i ogrlicu. eto u pola sam bila gotova. petnajs min. sam se gledala u ogledalo, obula i bila sam gotova, izgledala sam prilično dobro. bilo je 10 do i morala sam se nać s dracom u društvenoj. kreuli smo na bal. svi su bili svečano obučeni, i lijepo izgledali. sve je bilo ukrašeno imelama, a na sredini prostorije prekrasna crveno okićena jelka.ludo smo se zabavljalii plesali ……
ali naravno , kakav bi to bio bal u hogwartsu, da crab i goil ne naprave sranje. ovaj put je bilo još gore- potukli su se oko komada puretine. oko batka. potukli su se i srušili stol s zdjelom punča. Dambo ih je poslao u njihove spavaonice. ostatak je super prošo!!!evo kak je ko izgledo:

-Ja-


-Maya-(haljina je na nekom modelu,Maya se nije htjela slikat)


-Amy-

-Mary Elizabeth-
(nemam sliku ,ali: imala je kratku, usku crnu haljinu , na vezanje oko vrata, crne štikle, tamna šminka i malo bljedi izgled, kosu je metamorfizirala u crnu, ravnu , do struka)

-Mary-
( nemam sliku, ali: duga haljina boje breskve, jedna orhideja naprjed, jedna u punđi. crna maskara, bijele oble štikle)

-J.J.-


-Hermiona-
imala je dugu crvenu haljinu i crvene štikle…

bilo nam je zakon!!!

kiss, forever yours Lenna V.

- 16:35 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

SORRY

ey!
dragi/e posjetitelji(ce)! sorry , al tek preksutra ce bit novi post, moram vas drat u neizvjesnosti

- 18:33 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 14.02.2006.

23. 12.

jupi!!! upravo smo se vratile iz shoppinga , danas smo kupovale haljine i cipele .
( inače evo šta planiram kupit i kome:
1.mama-torba louis vuitton, skuuupa kozmetika
2.tata-skupi novi bezjački mobitel( on obožava bzj. tehnologiju)
3.draco-vatrena munja( special edittion)
4.maya-kozmetika
5.amy-skupi set putnih kofera ( voli putovat)
6.mary- srebrna narukvica s cirkonima
7.maryelizabeth-lančić s kristalnim privjeskom(swarovski)
8.hermiona- narukvica
9.ron-mala ploča za šah(pozlaćena)
10.hary-naočale s ljpšim okvirima
maya je kupila : puno šminke koja pristaje njenom tenu, crne štikle (8cm peta) , crna haljina do koljena , pralijepu ogrlicu od pravih dijamanata

amy je kupila: šminku, dugu tamnoplavu haljinu i tamnoplave štikle , ne visoke (6cm), narukvicu od bijelo zlata

ja sam kupila: dugu crnu haljinu , puno šminke, visoke crne štikle u špic(12cm), dugačke naušnice od bijelog zlata s dijamantima .
bilo nam je zakon zabavljale smo se kao nikada !
sad moram ić , idemo u disco !!! ž

kiss, forever yours Lenna V.

- 21:59 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

22. 12.

jeeeeee!!!!
napokon sam u NYC-u ! tak sam sretna, amy je došla samnom i s nama maya! evo kratak pregled današnjeg dana:
1.eto ustale smo u sedam u jutro i gledale tv
2.onda smo si radile make-overe ( amy odlično radi frizure)
3.otišle malo u grad, da amy vidi NYC
4.ručale u trgovačkom cetntru
5.gađale ljude vodenim balonima iz mojeg penthausa
6.šetale po centralparku
7.vratile se na večeru
8. brbljale
9. igrale monopoli
10. sad idem spavat sutra nas čeka shopping haljina , a preksutra darova
javim se preksutra kisssssssssssss!!!!!!!!!!!

kiss forever yours LENNA V.

- 20:00 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

20. 12.

prekosutra je taj dan , dan kad će nas pustit doma!!!
pozvat ću mayu i amy maya je pristala a amy moram pitat. draco se sprema za put natrag u london .jedva čekam bal…..a tek haljine i božićni shopping…
pansy je odmah rano ujutro otišla u dambov ured a ja sam ju sljedila, nije bila vesela…
počela sam prisluškivati:
p- profesore dambldor , ja sam upravo dobila pismo…( počela je cendrat), pa moja mama mi je upravo javila, pa znate-već-tko je opet napao i moj tata je jeko ozljeđen, nismo sigurni da će preživjet( e sad je već ridala i gušila se u suzama)

ja sam zaključila da sam čula dovoljno, odjurila sam u blagovaonicui sve ispričala mayi amy i mary . gledale su me u nevjerici i onda su u glas, ko isplanirano rekle –jadna pensy-.
i meni ju je bilo žao ,prvi put u životu , kolko god sam ju mrzila, bilo mi je žao pensy. na proricanju sam se gadno posvađala s harryem. bilo je nesuglasica , ma kakvih nesuglasica počeo me vrijeđat i prigovarat. nije mi stalo da se pomirimo. uopće.
hary je sad djelovao kao zadnje đubre. na klizanju smo ja i draco vježbali umijetnički program, koji draco mrzi jer je to kako kaže za pedere ali iz poštovanja prema meni sve jedno radi što je hoću. hehehe!
nije bilo zanimljivo danas kiss, javim se iz NYC-a

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 16:21 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.02.2006.

15. 12.

BOŽIĆ NAM SE OPASNO PRIBLIŽAVA I SVI UČENICI SU ZADUŽENI DA MALO OKITE DRUŠTVENE PROSTORIJE SVOJIH DOMOVA. PENSY CIJELO V5RIJEME NOSI CRVENO OBRUBLJENO BIJELIM I DEDA MRAZ KAPE. RONOVA MAMA JE SVIMA POSLALA ONE ĐEMPERE ZA PRIJE BOŽIĆA , U PISMU JE REKLA DA ĆE IH POSLATI JOŠ ZA BOŽIĆ. ZA DORUČKOM SMO MAYA, LINSDAY , NAOMI ( TOTALNO SAM HAPPY KAJ SAM NAPOKON NAŠLA VRIJEME DA POPRIČAM S NJIMA) I JA SJEDILE ZAJEDNO I BRBLJALE O BALU. NA SKRBI JE RON RADIO SRANJA PA SU GRIFINDORI OPET IZGUBILI BODOVE. MAYA JE TOTALNO POŠIZILA NA RONA JER ON STALNO RADI SRANJA I ISŠUPALA MU DEBELI PRAMEN NJEGOVE MASNE RIĐE KOSE. DRACO JE NA TAJ POTEZ PAO NA POD I PREVIJAO SE OS SMIJEHA A NI HARRY NIJE OSTAO RAVNODUŠAN. PENSY JE POLUDILA S IZLIKOM -NITKO NE DIRA MOJEG DEČKA- SVI SU SE ŠOKIRALI PENSY JE RASKOLAČILA OČI I POKRILA USTA, A SVI OSTALI SU IH ZAPREPAŠTENO GLEDALI, VALJDA ZATO ŠTO SAM JA JEDINA ZNALA. VRIJEME JE BRZO PROŠLO I VEĆ JE BILO VRIJEME ZA TRENING PRIJE VEČERE . ZA VEČEROM JE PENSY BILA NEŠTO ŠUTLJIVA KO DA SU JOJ SE USTA ZALJEPILA OD ONE SRAMOTE POD SKRBI. NE KUŽIM ZAŠ SE SRAMILA AL NEKI SLITERINI SU JOJ SE RUGALI JER FURA S GRIFINDOROM. TREBALI SMO IĆ SPAVAT AL SMO SE MAYA I JA ISKRALE IZ SPAVAONICA NAŠLE SE PO DOGOVORU I OTIŠLE PO MARY I AMY. SAKRILE SMO SE U KUT I NITKO NAS NIJE VIDIO PA SMO SE ZEZALE I PRIČALE. SAD SAM U KREVETU I OVO PIŠEM.BOOOK!!!

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 14:05 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 11.02.2006.

ZABILJEŽENO POD ČAROLIJAMA

17:45-
E LJUDI SAD SU ČAROLIJE IMAMO IH S GRIFAČIMA, MAYA I JA PRIČAMO A MARY I AMY SU ODMAH IZA NAS I SVI BRBLJAMO I TRAČAMO...........
FLIT NIŠ NE KUŽI PA NAM JE LAKO.....
BRIJEM DA JE FLIT ČORAV KO NIŠTA.......UPRAVO SAD ME PITAO O ČEMU ON PRIČA, JA SAM ŠOKIRANA, HERMS MI ŠAPĆE AL NIŠ... IPAK 5 BODOVA MANJE SLITERINIMA....
MORAM IĆ PUSSSSSSA SVIMA ;)

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 21:27 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

1. 12.

DAMBO JE DANAS NAJAVIO BOŽIĆNI BAL ZA 24. 12. !!!!
TOTALNO SAM HAPPY !!!! DESETOG NAS PUŠTAJU NA 2 DANA DA BI MOGLI U ŠOPING!!!! TO JE TOTALNO PODIGLO ATMOSFERU U BLAGOVAONICI!!!! DAMO JE REKO DA SE SVI MORAJU JAAAAAAAKO SVEČANO OBUĆ ŠTA JE RASTUŽILO NEKE NPR. HERMS, A RAZVESELILO NEKE NPR. MENE , MAYU MARY, JOANNE…… DRACA I HARRYA JE NERVIRALO TO ŠTA ĆE MORAT NOSIT SMOKING, A RON ISTO NIJE BIO NAJSRETNIJI .Č LJUDI SU SE POČELI DOGOVARAT. IDU :
1. THALIA I LEO
2. JA I DRACO
3. MAYA I JACK
4. MARY I HARRY
5. JENIFFER I GREGORYC
6. HERMIONA I RON
DALJE NEZNAM MORAM IH SVE PITAT. KANIM POVEST SA SOBOM U NYC JOANNE I MAYU.MARY JE REKLA DA ĆE ONA IĆ S HARRYEM U LONDON. DRACO ISTO IDE U LONDON SVOJIMA. JA MOŽDA ODEM U L.A. U KUĆU KOJU IMAMO TAMO. JEDVA ČEKAM BAL. MORALI SMO NA PRORICANJE MOJ NAJGORI PREDMET KOJI UŽASNO MRZIM!!!!
ZA RUČKOM SMO DRACO I JA SJEDILI SAMI, SVI SU OSTALI IŠLI U KNJIŽNICU PO KNJIGE ZA KOJE PRIJE NISU IMALI VREMENA…..
JA SMIŠLJAM KAKVU HALJINU ĆU IMAT ZA BAL , ŠTA ĆU KOME KUPIT, PA SAM ONDA PO CIJELI DAN DEKONCENTRIRANA OD BILO ČEG KAJ FLIT, MCGONNAGLICA ILI BILO KO DRUGI BULAZNE NA SVOJIM PREDAVANJIMA.
KASNIJE SMO DRACO I JA IŠLI NA KLIZANJE………SAMI…….
ZA VEČEROM SAM SE DRUŽILA S J.J. I MARY MAYA JE UČILA .
ONE SU BILE FUL SRETNE ZBOG BALA. TAMAN SMO SE NAPRIČALE AL JE BILO VRIJEME ZA METLOBOJSKI TRENING. SADA SAM POSTALA LOVICA PA ĆU MALO VIŠE BIT KONCENTRIRANA
NA BACANJE. DAN JE ZAVRŠIO A PENSY MI SE NIJE OBRATILA, MOŽE LI IŠTA BIT BOLJE!?!

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.


- 15:29 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

27. 11.

MARY JE DANAS POSEBNO VESELA TAKO DA JE DOK SMO JELI DORUČAK POSEBNO SJALA. CIJELO VRIJEME JE PRIČALA HARRY I JA OVO , HARRY I JA ONO, I DA SE RAZUMIJEMO SVIMA SU PRIČE BILE ZANIMLJIVE , ALI IH HERMIONA NIJE MOGLA SLUŠAT. ZA PAR MINUTA SE POČELA DERAT NA MARY, PA SU SAD POSVAĐANE.
JA NISAM BILA GLADNA PA SAM OTIŠLA U SVOJU SOBU I PRIČALA S MAYOM I KOMENTIRALA ŠTA SE DEŠAVALO PROTEKLIH DANA.
EVO KAK IZGLEDA MOJA SOBA U HOGWARTSU:
SVI ZIDOVI SU ROZI, A POKUĆSTVO ( STOL, ORMAR, KREVET, 1 POLICA), POSTELJINA JE ISTE BOJE KAO I ZIDOVI. NA ZIDU IZNAD KREVETA FOTOGRAFIJA MOJIH RODITELJA I MENE A ODMA DO NJE MOJA I DRACOVA SLIKA. MARY JE UPALA U SOBU I ZADERALA SE:
-DI JE HERMIONA!!?- . – A KAJ MISLIŠ DI PA U KNJIŽNICI JE, UČI-, BRZO JE REKLA MAYA. TAD JE MARY JURNULA U SMJERU KNJIŽNICE. IŠLA JOJ SE ISPRIČAT. VALJDA. NISMO NIŠ POSEBNO RADILI PRI OSTATKU DANA.

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 13:29 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 10.02.2006.

20. 11.

DANAS NISMO IMALI ČAROLIJE FLITONJA JE BOLAESTAN PA SMO IMALI SLOBODNI SAT.
DRACO I JA SMO IŠLI U SLITERINSKU DRUŠTVENU PROSTORIJU. LJEPO SMO SE ZABAVLJALI , AONDA JE UŠO GOIL. POČEO ME VRIJEĐAT, NA ŠTA JE DRACO POŽIZIO. OVO NESMIJETE VRIJEĐAT NA DRACU:
1. NJEGOVU MAMU
2. NJEGOVU CURU
3. NJEGOVO METLOBOJSKO UMIJEĆE
KAD JE GOIL POČEO PRETJERIVAT, DRACO JE IZVADIIO ŠTAPIĆ ALI SAM GA SPRIJČILA. PRIŠLA SAM GOILU I SJELA NA RUKOHVAT NJEGOVA STOLCA:
JA – GOIL ZAR NEMA TAKO PAMETAN , TALENTIRAN KAO TI NEMA PAMETNIJEG POSLA NEGO TROŠITI VRIJEME NA SKROMNU CURU POPUT MENE.

ZATIM SAM POČELA ZAMAHIVAT KOSOM I ZAVODIT GOILA. SAD JE TOTALNO ODVRATNO KAD MI JE DOŠLO SO MAOZGA AL TAD SAM TOTALNO ZNALA KAJ RADIM. DRACO ME GLEDO RASKOLAČENIH OČIJU AL JA SAM MU UPUTILA ZNAKOVIT POGLED DA BI ZNAO ŠTA RADIM. KAD SAM BILA GOTOVA SA ZAVOĐENJEM TAJ KRELE ME ZAŠLATO. TO JE BIO ŽELJENI UČINAK SAD SAM MOGLA S ISPRIKOM :
1. UDARIT GOILA ŠAKOM U FACU
2. UPOTRIJEBIT NA NJMU MAYINU KLETVU ZA JAKO BBOLNE GRČEVE I ŽULJEVE NA RUKAMA

TO BI BILO SVE OD ZANIMLJIVOSTI ZA DANAS!!!

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 21:59 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

15. 11.

DANAS SAM NA DORUČKU ČEKALA MAYU A KAD JE DOŠLA BILA JE S NEKIM KOMADOM. SAM TAK DOŠLA JE I REKLA BOK LENNA ŽALIM DA UPOZNAŠ MOG NOVOG DEČKA JACKA*. LIK JE ZGODAN I SIMPA.
DAMBO ( DAMBLDOR) JE ZA RUČKOM REKAO DA MOŽEMO DANAS U U POSJET RODITELJIMA. JA SAM OTIŠLA U SVOJ NAJDRAŽI GRAD NA SVIJETU - NEW YORK. POVELA SAM I MAYU. ONA JE BILA ODUŠEVLJENA NYC-em. IŠLE SMO U SHOPPING A ONDA KOD MOJIH . TOTALNO SMO SE NAKUPOVALE COOL OBLEKE, CIPELA I JAKNICA.
OBIŠLE SMO CIJELI MANHATTAN A NAJVIŠE JOJ SE SVIĐA MACY’s,
ŠTO JE I MOJE OMILJENO MJESTO. NAJELE SMO SE NEZDRAVE NJUJOROŠKE HRANE. MAYI SU MOJ I SVIDJELI. BILO NAM JE TOTASLNO SUPER SAD SMO U MOJOJ SOBI I JA PIŠEM SUTRA SE VRAČAMO U HOGWARTS. PA MORAM IĆ SPAVAT BOOOOOOOOK!

KISS, FOREVER YOURS LENNA

- 20:52 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

2. 11.-POBOGU

POBOGU!!!!
KAKO NETKO MOŽE BITI TAKO GLUP!!!!
EVO PRESKOČIT ĆEMO DORUČAK PA DA ČUJETE!!!
BILI SMO NA PREOBRAZBI S HAFLPAFIMA I PENSY SE NALJUTILA NA MENE PA JE IZ OSVETE HTJELA MENI NAPRAVIR PSEĆU GLAVU I REP. UMIJESTO TOGA CRAB JU JE SLUČAJNO TRKNUO PENSY I ONA JE DOČARALA MCDONNAGLICI NJUŠKU I REP. MCDONNAGLICA J E NARAVNO MISLILA DA JE BILO NAMJERNO PA JE NAMA, SLITERINIMA ODUZETO 50 BODOVA!!!! 50!!!
DANAS JE VELKA TEKMA U METLOBOJU PA SU SVI IZ EKIPA BILI ISPRIČANI RADI TRNINGA. BILO NAM JE ZABAVNO. TEKMA JE ZAVRŠILA POVOLJNO ZA NAS.
DRACO JE ZA 15 MINUTA ULOVIO ZVRČKU NA VATRENOJ MUNJI KOJU SAM MU POKLONILA ZA ROĐENADAN. HERMS I JA SMO PRIČALE ZA VEČEROM I PRIŠLA JE MARRY :
M- BOK CURE!
H , JA- BOK MARRY!
M- HERMIONA JEL JA MOGU RAZGOVARAT S TOBOM?
JA- DA JA ODEM?
M- NIJE POTREBNO. PA HERMIONA HTJELA SAM TE PITAT DAL JE TEBI O.K. AK JA FURAM S HARRYEM. ON MI SE JAKO SVIĐA I NEĆU PRISTAT AK TEBI TO NIJE U REDU O.K. ?
H- SAMO IZVOLI. MENI JE SVE JEDNO.
KASNIJE SMO DRACO I JA IŠLI U KNJIŽNICU S MAYOM .
MAYA JE STVARNO ZANIMLJIVA .
KASNIJE SMO IŠLI KLIZAT I SPAVAT . OVAJ DAN JE BIO O.K. I ZABAVAN.

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 13:36 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.02.2006.

25. 10.

DANAS JE PENSY BILA NEŠTO POSEBNO VESELA ALI JA SAM JOJ SVOJIM ODLIČNIM VJEŠTINAMA SVE POKVARILA I SAD JE OPET U BEDU NAKON ONE BRUKE PROŠLI TJEDAN.
ZANA DORUČKU SAM SJEDILA I BRBLJALA S DRACOM. NAPOKON SAM SAZNALA ŠTO JE HERMIONI. PA HARRY JU JE OSTAVIO. NIJE DA SAD PATI NEZNAM KAK AL JE OČITO BILA U ŠOKU.
POSLJE DORUČKA SMO IMALI ČAROLIJE SA GRIFAČIMA. JA SAM PRIČALA S MAYOM I DRACOM . ISPADA DA JE DRACO BOJLI U ČAROLIJAMA NEGO ŠTA SAM MISLILA. MAYA I JA SMO CIJELO VRIJEME IZMEĐU SEBE ZBIJALE ŠALE NA FLITOV RAČUN.
HERMS JE BILA ZADUBLJENA U PREDAVANJE, A HARRY I MARRY SU OČIJUKALI NA STRAŽNJEM DIJELU UČIJONICE.
JENN I GREG SU SE CIJELO VRIJEME ZNAKOVITO SMIJULJILI .
OSTATAK DANA JE PROLETIO U KNJIŽNICI NA KLIZANJU NA JZERU.

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 18:06 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

20. 10.

DRACO JE NAPOKON POTPUNO RENOVIRAN!!!!
JAKO SAM HAPPY ZBOG NJEGA! DANAS SAM NAKON DUGO VREMENA SPIKALA S MAYOM. ONA HERMS I JA SMO SE SKROZ NAPRIČALE ZA VRIJEME RUČKA.
NA SKRI JE BILO UŽASNO DOSADNO PAN SMO DRACO , JA I JOŠ NEKOLKO HAFLPAFA KRIOMISE OTIŠLI I PRIČEKALI ČAROLIJE.
NA ČAROLIJAMA KOJE SMO IMALI S GRIFAČIMA FLIT PRIČAO S HERMS PA JE SAT BRŽE PROŠO.
ZA VEČEROM SMO MAYA, HERMS I JA SJEDILE ODVOJENO OD DEČKIJU. MAYA ME UPOZNALA S JEDNOM SUPER CUROM MARRY!!! CURA JE TOTALNO SIMPA PA SAM NJU I MAYU POZVALA NA KLIZANJE POSLJE VEČERE. TAD JE HARRY PRIŠAO DO NAŠEG STOLA I ODVUKAO HERMS. SVI SMO MISLILI DA JE NEŠTO KAO ONO KAD JU ODVUČE OD OBROKA DA BI SE ŽVALILI. KAD SE HERMS VRATILA BILA JE U SUZAMA A HARRYU JE BILO OTISAKA PRSTIJU NA OBRAZU. PITALA SAM HERMS ŠTA JE BILO AL ONA JE PREVIŠE CVILILA DA BI MOGLA IŠTA REĆ. KAD SMO IŠLE U SPAVAONICE PUKLA SAM NA NJU. BILO JE JEDNOSTAVNO. NISAM VIŠE MOGLJA SLUŠAT NJENO JECANJE.
JA- HERMIONA!!! POBOGU!!! ŠTA JE TEBI !?! HOĆEŠ MI REČ ŠTA TI JE ?!?
H- MA NIŠTA STVARNO.
JA- A KOJ FRIK PLAČE KAD NIJE NIŠTA?
H- PRIČAT ĆEMO SUTRA . OK?
JA- DOBRO. JURIM NA KLIZANJE . VIDIMIO SE NA ČAR. NAPICIMA SUTRA! BOOOK!
H- BOK.
NA KLIZANJU JE BILO SUPER SRELI SMO I RONA I PENSY A I JOANNE . ONA JE JAKO SIMPA CURA . ČUJEM DA FURA S CEDRICOM AL NISAM SIGURNA . OVIH DANA SE PUNO TOGA PRIČA :
1 . THALIA I GOIL
2 . JOANNE I CEDRIC
3 . RON I PENSY
4 . JENNIFER I GREGORYC*
INAČE BILO JE TOTANO GENIJALNO I SUPER SMO SE ZABAVILE!!!
MARRY SUPER KLIŽE A NI MAYA NIJE LOŠA( U KLIZANJU)

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 15:26 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

15. 10.

DANAS JE DAN BIO ODLIČAN!!!
NE SAMO DA JE PENSY BILA TOTAlLNO OSRAMOĆENA ( POJASNIT ĆU KASNIJE ) NEGO JE CRAB ZASPAO ZA STOLOM I UMOČIJO CIJELU FACU U RAGU!!!!
TO JE BILO NEŠTO NAJ BOLJE ŠTA SE MOGLO DESIT!!! DRACO JE BIO SRETAN KAD JE PENSY BILA RAZGOLIČENA PRED CIJELOM ŠKOLOM PA JE CIJELI DAN SJAJIO KO DA JE BILO NE-ZNAM –ŠTA.
POSLJE RUČKA SMO IMALI SKRB I RON JE BIO KAŽNJEN JER JE “KRIOMICE” ; SVI SU GA VIDLI ; POJEO HIPOGRIFOVU HRANU I GRIFINDORI SU IMALI 10 ODUZETIH BODOVA . HERMIONA I JA SMO OTIŠLE U KNJIŽNICU PO NEKE KNJIGE I ZATIM OTIŠLE NA KLZANJE. HERMIONA SE RASPALA I SAD JU BOLI RUKA.
NA VEČERI JE BILO UOBIČAJENO PREPUCAVANJE S PESY.
TAMAN SAM KRENULA SPAVAT AL JE PENSY DOTRČALA U SPAVAONICU . TO JE VEĆ POKVARILO DOJAM, AL ONO ŠTA JE REKLA BILO JE JOŠ GORE!
P: DRACO JE PAO SA STEPENICA!!!
JA: ( U SUZAMA ) GDJE JE SAD!?!
P: KOD MADAM POMFRIT U TEŠKOM JE STANJU!!!
JA : IDEM ODMA TAMO!!!
ZATI SAM OSŠPRINTALA DO AMBULANTE TAMO JE NA KREVETU LEŽAO DRAC. TAD SAM VEĆ RONILA KROKODILSKE SUZE. IZGLEDAO JE BEŽIVOTNO I ISCRPLJENO. SPAVAO JE PA SAM GA POLJUBILA U OBRAZ I OTIŠLA SPAVATI.

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 13:57 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 08.02.2006.

5. 10.

DANAS JE DAN BIO TOTALNO ČUDAN .
NA DORUČKU JE HERMIONI I MENI PRIŠLA PENSY I POČELA NAM PRIGOVARATI KAKO HERMIONA NEMA STILA ITD. NAKON PAR MINUTA MI JE DOPIZDILA, JA SAM SE USTALA I OPALILA JOJ ŠAMARĆINU PO NJENOM ODVRATNOM LICU!!!
NAKON TOGA SAM OPET MORALA KOD DAMBLDORA.
STARI ŠIŠMIŠ MI JE NAREDIO DA CIJELI DAN OSTANEM U SPAVAONICI . TAK SAM SE DOSAĐIVALA I MAZILA PARASY.
DRACO ME ZA VRIJEME RUČKA DOŠO POSIJETIT.
POSLJE VEČERE BILA SAM SLOBODNA PA SMO SVI OTIŠLI NA KLIZANJE.
BILO NAM JE GENIJALNO, SVIMA OSIM HARRY-u ON JE TOLIKO PADAO DA JE TE VEČERI MORAO PROPUTIT METLOBOJSKI TRENING I ODMARAT SE PREKRIVEN HLADNIM OBLOZIMA.
HERMIONA JE SJEDILA KRAJ NJEGA I PRAVILA MU DRUŠTVO .
JA SAM PONAVLJALA ČAROLIJE I KASNIJE OTIŠLA POMOĆI HAGRIDU.
KRENULA SAM NATRAG I ZATEKLA RONA I PENSY U LJUBAKANJU .
TO ME RAZOČARALO JER RON STVARNO NE TREBA TU KUJU NA GRBAČI.


KISS, FOREVER YOURS LENNA V.

- 19:24 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

1. 10.


ETO PRVO PISANJE OVOG DNEVNIKA!!!
DANAS MI JE ROĐENDAN!!! OD SVOG NAJDRAŽEG, DRACA DOBILA
SAM PREDIVNU OGRLICU OD BIJELOG ZLATA S KRISTALNIM PRIVJESKOM U KOJI JE BIO UGRAĐEN NAJCRVENIJI RUBIN OBRAĐEN U OBLIKU SLOVA L !!!
OBOŽAVAM DRACA!!! ON MI JE DEČKO OS TREĆE GODINE U HOGWARTSU, OD KAD SMO SE UPOZNALI. ZNAM DA ČEMO ON I JA UVIJEK BITI ZAJEDNO, IAKO MOJ FREND HARRY TVRDI DA JE DRACO OLOŠ I DA SAM JA PREDOBRA ZA NEJGA.
TO JE NEŠTO NAJGORE, KAD GA LJUDI VRIJEĐAJU!!!
DANAS SMO PRVI SAT IMALI ČAROLIJE .
FLITWICK ME IZNERVIRO PA SAM PROMRMLJALA JEDNOSTAVNU ČAROLIJU I “SLUČAJNO” UPERILA ŠTAPIĆ U PROFAČA PA SAD IMA ZAŠIVENA USTA! TAKO MU I TREBA! NA RUČKU SAM BRBLJALA S HERMIONOM I DOBRO SMO NATRAČALE PENSY.
PRIČA SE PO ŠKOLI DA JE PENSY POKUŠALA ZAVESTI FLITA
U POKUŠAJU DA SLITERINI DOBE JO KOJI BOD ALI NIŠTA!!!
HERMIONA I JA SMO JAKO DOBRE FRENDICE IAKO SAM JA SLITERINKA. INAČE MI JE BEST FRENDICA TINA JOHNSON , TAKOĐER SLITERINKA. KAD SMO ZAVRŠILE S TRAČANJEM, NALETIO JE HARRY I POLJUBIO HERMIONU KAD SU BILI GOTOVI HERMIONA JE IZGLEDALA KO DA ĆE GA ZVIZNUT, JER SU SE DOGOVORILI DA SE NEĆE ŽVALIT U JAVNOSTI, AL UMIJESTO JE SAMO REKLA –BOK I TEBI HARRY- ZA HARRYEM JE DOŠLA I ONA SVINJA RON .
NE VOLIM BAŠ RONA ON MLJACKA I IMA NEKE FORE KOJE BOG OTAC NE KUŽI . PRIČALI SMO I NAJELI SE ( JA NE PAZIM NA LINIJU ).
DRACO JE BIO POTIŠTEN CIJELO VRIJEME ZA RUČKOM . SAD JE VEĆ BILO VRIJEME ZA SKRB AL JA SAM JE MORALA PROPUSTIT IŠLA SAM NA RAZGOVOR KOD DAMBLDORA ZBOG ONOG S FLITWICKOM MORALA SAM MU SE ISPRIČAT I SVEČANO OBEČAT DA MU NIKAD VIŠE NEĆU ZAŠIT USTA.
VRIJEME JE BRZO PROŠLO I BILO JE VRIJEME VEČERE. DRACO, TINA, HERMIONA, HARRY, RON I JA OKUPILI SMO SE ZA JEDAN STOL I SVATKO MI JE DAO MALI DAR ZA ROĐENDAN.
MOJA CRNA SOVA DELTA DOTEGLILA JE OGROMAN PAKET S CVIJEĆEM I PORUKOM BILO JE OD STARACA.
UNUTRA SE NAŠAO NOVI ŠTAPIĆ SA RUBINOM NA DRŠCI I SVILENA PIĐAMA KAKVE MAMA IZRAĐUJE KAD IMA VREMENA.
OVO JE POPIS DAROVA OD MOJIH FRENDOVA :
1 . DRACO – OGRLICA
2 . HERMIONA – PRSTEN PRIJATELJSTVA
3 . HARRY – MALI SVIJEĆNJAK
4 . RON – MALA PLOČA ZA ŠAH
OVO MI JE THE BEST BIRTHDAY EVER !!!!

KISS, FOREVER YOURS LENNA V.


- 19:22 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je život jedne suvremene curke, koja je doslovce isčupana iz svojeg okoliša i dovezena na totalno nepoznati kontinent. Ovdje čitate o njzinom životu, uklapanju i neuklapanju i svemu ostalome što joj se sprdne, pa načrčka na papir.

Music Video Codes by VideoCure.com

Counter
Counter -tolko vas je došlo!(dolazite i dalje!)

LENNA VOX –TO BI BILA JA. JA SAM OPTIMISTIČNA OSOBA VEDRA DUHA.

VOLIM SE ZEZAT NA RAČUN PROFAČA I VOLIM SE UREĐIVAT.
JA SAM NA PETOJ GODINI KAO I MOJ DEČKO DRACO MALFOY.
VISOKA SAM I MRŠAVA. BAVIM SE MANEKENSTVOM.
JAKO VOLIM DRAGO KAMENJE, A POSEBNO RUBINE.
IMAM DUGU TAMNO SMEĐU KOSU I ZELENE OČI.
IMAM SOVU DELTU I BIJELU MAČKU PARASY.
OMILJENA AKTIVNOST MI JE KLIZANJE NA LEDU ŠTO MI ODLIČNO IDE. DRACO I JA OBAVEZNO IDEMO
TAMO SVAKI DAN I IGRAMO HOKEJ .
FRENDICE SU MI AMY, MAYA, MARY, J.J.,BUFFY, LINDSAY....
IGRAM METLOBOJ U SLITERINSKOM METLOBOJSKOM TIMU KAO VRATARICA.

MAYA COURAGE

-Na petoj godini.Ima dugu crveno-smeđu kosu, i šiške onako zavinute... Obožava metloboj i upala je na mjesto lovice iako se prijavila za vratara.
Naj predmet su; Čarobni napici (tu je stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba.
Roditelji su joj bezjaci i od kada je saznala da je vještica želi postati auror i pokušava postati animagus!Mrzi Voldermota, ali je nekim cudnim slucajem parsel-ust.

GREGORYC SAMES
- ON JE MOJ SUPER FREND IZ NYC-a .
ZGODAN JE I OPTIMIST!!! VOLI UČIT I METLOBOJ . UŽASNO JE SIMPA I SVIĐA MU SE JENN.

JENIFFER-ima dugu plavu kosu,do pola leđa; tamno smeđe oči, naj predmeti: Preobrazba,Obrana od Mračnih Sila,Čarolije, lovica u metlobojskoj ekipi; ima snježno-bijelu sovu Narsillu; najbolji frendovi:Harry,Hermiona,Ron, a i u dobrim sam odnosima s Dracom.Htjela bi biti auror....


MARY MATTHEWS

- Gryffindor. Ima dugu smeđu kosu i oči boje čokolade. Igra metloboj, ali nije dovoljno dobra da uđe u ekipu. Voli učiti, slična je Hermioni, ali za razliku od nje je imala 10 ČAS-ova sa O, a samo proricanje sudbine je imala I. Nije naporna, ali je dobra prijateljica. Patronus joj je u obliku jelena, a bauk u obliku dementora. Za ljubimca ima perzijsku mačku imenom Cassie. Naj predmet joj je obrana od mračnih sila, a najgori povijest magije i proricanje sudbine. Htjela bi biti auror. Tata joj je bezjak, a mama čarobnica. Hoda s Harryjem...

ASTRID COTTRELL-
[url=http://imageshack.us][/u]
Ravenclawka je, inače živi u Londonu,ali sad je u školi pa onda...
Inače, obožava životinje! I sama je animagus, a pretvara se u zamorca!
Jako voli slikati i crtati i doma, u Londonu ima svoj ateljer!

JOANNE JANKINS

-Nadimak joj je J.J., ima 14. g., 4.g. u Hogwartsu, iako Gryffindorka, nekim čudom je Parsel-ust. Obožava metloboj i na mjestu lovice je. Naj predmet joj je Obrana od mračnih sila, a super joj idu još i Napici i Preobrazba. Najgore joj je Proricanje sudbine. njen patronus je u obliku feniksa. Sviđa joj se Draco...

Amy Watson -Na 5.je godini, najdraži predmeti;Čarolije i Čarobni napici, a najdraži profesor Flitwick.Ima dugu crnu kosu prošaranu crvenkastim sjajem i plave tatine oči.Obožava piercinge i tetovaže, ima 3 piercinga (u pupku, na jeziku i nosu) i na ušima (na jednom 3,a na drugom 2). Ima starijeg brata Daniela koji je na 7. godini.


KEERA SMITH-

Na četvrtoj je godini. Gryffindorka. Ima dugu svijetlo smeđu kosu i tamne oći. Voli metloboj ali nije dobra da uđe u ekipu. Najbollji predmeti su joj obrana i aritmancija, najgori su joj napitci, proricanje i povjest magije. ima sovu Paradise i macu Hell.

Lisa Lovegood-
Na petoj je godini, Ravenclawka. Najbolje joj ide obrana od mračnih sila i preobrazba. Jako je talentirana. Ima feniksa Orlanda i mlađeg brata Seamusa. Tragačica je za metlobojsku ekipu. Nije čistokrvna. Kad odraste, želi biti profa u Hogwartsu(super, sad će mi djeca imat O bar iz jednog predmeta:)). Često ima noćne more. Mama joj je umrla kad je imala samo tri godine. Tata joj radi u Gringottsu(nije goblin). Ima prljavoplavu ravnu kosu do struka. Ima smeđe oči i blijede obrve.

LUNA SNAPE
Ima 15 godina i Gryffindorka je.Ima dugu,gustu i lepršavu plavu kosu
i neobično zeleno-plave oči.Metloboj igra kao tragač,ali kao pričuva.Naj predmeti su joj Obrana od mračnih sila i ručak(hahahaha.)Užasno je zaljubljena u Rona.

LINSDAY DEATH KILL RIDDLE-
oči su JOJ zelene a kosa duga i smeđa.ima 16 godina i ide na 5 godinu u hogwartsu,u slytherinima je.ima (POLU)brata benjamina. voldemort joj je deda.

Becky Conner-

Odlična učenica na 7.oj je godini. Po slici vidite kako izgleda. Hoda s Markom Healyem. Ne poznajem ju nešto dobro, znam da ima sestru na 5.oj godini, Darlene. Isto je iz SAD-a, iz jedne prosječne obitelji. Mama joj je vještica, ne doslovno, a tata joj je doslovce čarobnjak.

Mark Healy-

Što reći za tipa koji je izbačen iz Beauxbatonsa i Durmstranga, a hoda s odlikašicom. Gryffindor je, ima sreće što mu profesori poklanjaju ocijene. Većinu nastave markira i provodi na jezeru pušeći bezjačke cigarete. On je inače lovac metlobojske ekipe.

Darlene Conner-

Beckyina mlađa sestra s moje godine. Ravenclawka je i vrlo je pametna. Škola ju ne zanima, osim obrane od mračnih sila. Hoda s Budom Bundyem. Jednom sam probala razgovarati s njom, ali ona je samo rekla ''O.K. Ajde bok!''.

Bud Bundy-

Lik je iz Chicaga. Užasno je bogat. Stari mu je neki tamo diler. Ima super ocijene. On je Darlene u muškom obliku.

Gracie Sheffield-

Znam ju iz New Yorka. Cura je užasno umišljena i razmažena. Neću ni trošit riječi na nju.

(Ne)Važno....

Ovdje idem u školu...

Grb moje škole...

Moj dom...

Pravi dom je moj omiljeni Manhattan...

Tamo imam i drugu macu, Arethu...

Moji su jako bogati...i ne štede...

Imamo i kuću na bahamima...