Lika na dlanu ...

petak, 30.11.2007.

ZAVIČAJ ...


by Andrija Matijević

- 16:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 28.11.2007.

NEKADA ....

Image Hosted by ImageShack.us

by D.Drakulić

- 20:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 24.11.2007.

LJUDI ...

- 10:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 17.11.2007.

BIJELA GOLUBICA

Povodom 150 godina od rođenja Nikole Tesle ekskluzivno Vam predstavljam izvornu priču Bijela Golubica, koju je Tesla izdiktirao svome biografu, piscu i novinaru „New York Timesa“, Džonu O Nilu, uz prisustvo svjedoka Viljema Lorensa.

Image Hosted by ImageShack.us


Priča od riječi do riječi glasi ovako:

„Hranio sam golubove, na hiljade njih, već godinama ... No, bijaše tu jedna divna ptica koja se razlikovala od ostalih, čisto bijela sa svijetlosivim vršcima krila.
Mogao sam uvijek i svuda da je prepoznam.
Ma gdje bio, ta bi me golubica pronalazila, a kad bih htio njezino prisustvo, samo je trebalo da poželim da je prizovem i ona bi doletjela. Razumjela me je i ja sam nju razumio.
Volio sam tu golubicu. Jeste, volio sam je kao kad čovjek voli ženu.
I ona je mene voljela. Ta je golubica bila radost moga življenja.
Samo da sam joj potreban, ništa mi drugo nije bilo važno. Dok god je bila tu, moj život je imao smisla.
A onda, jedne noći, ležao sam u krevetu u mraku, rješavajući probleme, kao i obično.
Ona je doletjela kroz otvoren prozor sletivši na moj pisaći stol; znao sam da sam joj potreban. Imala je nešto toliko važno da mi saopći, pa sam ustao i prišao k njoj.
Gledajući je, znao sam da hoće da mi kaže da je na umoru.
I tad, kad sam primio njenu poruku, iz očiju joj je izbila svjetlost – moćni snopovi svjetlosti.
Da, bila je to prava svjetlost, blještava, zasljepljujuća svjetlost snažnija od bilo koje, što su je davale najjače lampe iz moje laboratorije.
Smrću te golubice nešto je otišlo iz mog života, osjetio sam da je s mojim radom svršeno.
Do tog trenutka sam sa sigurnošću znao, da ću obaviti posao koji sam naumio, ma koliko on ambiciozan bio, ali kad je to nešto otišlo iz mog života bio je svemu kraj.“



Materijal preuzet iz knjige J.S.Price „SUZA TESLINE BIJELE GOLUBICE“

- 12:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.11.2007.

RANA ZIMA ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

by Damir Klašnja

- 13:14 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 06.11.2007.

JESEN STIŽE, DUNJO MOJA ....

Image Hosted by ImageShack.us

by G.Mandić

- 17:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #