ponedjeljak, 08.09.2008.

Dojmovi...


Eto, opet novi post.. Slegli su se dojmovi( ne u potpunosti, al nema veze). Inače, fešta u subotu je bila fantastična. Nisam se napila, al ima onih koji se fkt jesu sretan Mislila sam da se ne bum mogla opustiti zbog nekih stvari, al se jedna osoba pobrinula da se ipak zabavim.. U početku sam bila malo razdražljiva i onaj razgovor na balkonu me malo dirnul u srčeko moje.. Pa sam se nafurila i otišla, al je Johnny odlučio popraviti stvar, došel k meni, popričali smo, rekla sam mu nekaj kaj nikom drugome nisam rekla (i ne bum, tak da me ne morate ispitivati). Nekaj kaj me muči već nekoliko tjedana i sad stvarno više nisam mogla izdržati..morala sam reći.. I onda mi je Johnny rekel nekaj kaj me opet dirnulo (na neki neopisiv, pozitivan način) u moje srčeko, a to je – citiram: „On mora shvatiti kakvu curu ima…“ predobru… Suze su bile u očima, al smješak je dolazil na lice… Ipak me uvijek nosiš, bez obzira kaj te noga boli.. I finta mi je dok me pitaš: „Sjećaš se kaj sam ja tebi rekel?“ ili „Sjećaš se kaj si ti ono napisala?“, - to mi je fenomenalno.. (al nekad se stvarno ne mogu sjetiti..puno toga napišem). Znam da čitaš svaki moj post (bez obzira kaj ne komentiraš) i za par mjeseci budeš mi možda opet rekel: „Jel' se sjećaš kaj si ono napisala..?“ :) Drago mi je kaj se mogu osloniti na tebe, hvala kaj slušaš moje probleme bez obzira kaj imaš svojih… Eh, kad bi curice znale kaj propuštaju wink
Đorđa… hehe naughty
Tea, ti si mi bila smiješna – krstila si mi nove tenisice(napila si pumu a skoro i krokodila na majici dead ) – opraštam, nisi bila svjesna što činiš ;) hehe, a dok si se probudila i vidla me kak perem suđe i čistim, onak sva mamurna mi par puta kažeš: „Lela, znaš kak ja tebe volim?“ Tejica moja, pijanduro mala, znam :)
Kika, ti si mi bila lik.. : „Pustite me, DOBRO SAM..“ A ja si onak mislim..mah, da si dobro ne bi tam bila sjedila..s tobom smo stvarno imali posla.. wink
Svaka čast Mariju – moram ga pohvaliti da mi je čak malo pomogao u pranju suđa. Dečki su isto bili fenomenalni, dobri, lijepo me pozvali da napokon sjednem s njima za stol i da jedemo svi skupa.. Nazvali su me „goli kuhar“ hehe.. joj, joj
Alen me fasciniral svojom pristojnošću i time kak se brinul za one dvije koje su se napile party , da ne padnu s balkona, da ne prehlade bubrege iza vikendice na travi ili ispod brajde… Ali ne budem zaboravila kak me probudil…i kak me netko s gitarom lupil po guzici..
Uglavnom je sve super bilo…osim kaj su mi komarci popili skoro svu krv..
A kak se šefica smijala dok sam ja rasturala rock'n'rol, cc, "diži se svi te zovu...!!!"-inače usred pjesme ja počnem to pjevati... a šefica se pukne smijati i veli mi: "Ma, daj 5!"- to je bilo poslije podruma, hahahh

Nina, rekla si mi da sam čudna… Ne znam zakaj to misliš.. Takva sam bila i prošli tjedan al si imala svojih briga pa možda nisi skužila ili nisi htjela reći.. Čudna sam valjda cijelu ovu godinu jer mi nije bila sjajna i teško mi je zbog svega lošeg kaj se dogodilo i kaj se događa.. Možda sam malo ozbiljnija, u biti ima stvari koje neću komentirati jer nemam volje.. Nekad ne znam kaj reći pa radije prešutim.. Jedna osoba(znaš i sama koja) mi stvarno ide na živce sa svojim komentarima i s tim kaj me bocka tam di i kad najmanje treba, jer se nema pravo svaki j.b.ni put miješati. Nadrkana sam čim ga čujem, a kamoli dok mi se obraća..

Uglavnom, neke slike iz Ludbrega i s rođendana su na facebook-u, neke ću sutra stavit na myspace, neke još nisam dobila al kad ih dobim, stavit ću ih na net. Pa, koga zanima može pogledati..

Zdravo…

| 19:56 | Komentari (3) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.