Interesantni
  • Brodić
  • bugi
  • Cool teta
  • coyote
  • Edi
  • FloPer
  • Foksi
  • Fra brfun
  • gruntovčanka
  • Kornatka
  • N'eater
  • Nemo
  • Neverin
  • pisalica
  • pjaceta
  • simplika

    a, če očete osobno nekaj priopćit evo vam mog majla
    legin-emajl
    sume kliknite



    Mesothelioma Attorney
    Mesothelioma Attorney
    lega piše od 12.12.2005.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Copyright © 2005. blog legasvega1611. zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora.

  • ZRNCE MUDROSTI BY LEGA
    Prizemni karakteri mogu iza-zvati oluju, no ne dopusti da ti pijesak uđe u oči.

    Porok je proporcionalna vri-jednost, u onolikoj mjeri u kojoj mu se opiremo u istoj tolikoj mjeri ponovno u njemu uživamo.

    Naši strahovi su poput lavina. Uvijek iznova zatrpaju naša nadanja i želje.

    Ruka ruku mije al' ponekad i bije.

    Život usprkos smrti tjera nas dalje bliže njoj

    fotke
    Blog
    Forum
    Monitor
    Index
    Iskon
    Zeko


    cry
    Nema ih više šmrc .
  • čmarna carica
  • doktorica
  • esperanka
  • forca
  • grkinja
  • hera
  • holi
  • istočni greh
  • krijesnička
  • kumek
  • lucy
  • moly
  • poliglotenzi
  • romantičarka
  • slavonka
  • venerica
  • zrakoprazna
  • jezični


    Muziku uhu dragu izvode:

    Chris Rea
    Bruce Springsteen
    Norah Jones
    ]Macy Gray
    Ray Charles
    B.B. King
    UB 40
    Simply Red
    Santana
    Songkilersi



  • lega svega

    18.07.2012., srijeda

    Iz naftalina

    U vlaku-dio drugi

    ...zagasil je čika te se ispruženim i od duvana žutim kažiprstom desne ruke lagano naklonio prema meni i hrapavim glasom zaustioo: znaš li ti dijete? mislio sam u sebi : e lega najeba si..... dok sam uzdignutim obrvama i laganim odmahivanjem glave davao čovi preko puta na znanje da ne znam o čemu on to, jelte..
                                                                                                                                                                aaaa..promuklim uzdahom naslonio se na sjedalo, zamaknuo glavu te kažiprstom stavljenim između nosa i gornje usnice dao mi naslutiti da sad grunta od kud i s kojim epom početi... dok je pogledom prebirao po plafonu kupea meni se je glava još uvijek njihala što od nevjerice da će me taj don pein in the ass zagnjaviti narednih 55 km; što od nevjerice da sam upravo ja ta žrtva koji mu je gestom izvinute lijeve obrve dao zeleno svjetlo da zavrti taj svoj stroj sazdan od životnog iskustva.                  
    - znaš li ti dijete gdje je batina skela? - važno će on s jednim okom napola zatvorenim     
    - Lega!- ja njemu ko iz topa,     
    - šta Lega?- namrtšeno će on, poglededavšmi pod okom
    - šta Batina? - spremno ću ja,         
    - pa Batina Skela, baranja, znaš dijete, tamo gdje smo s baćuškama forsirali Dunav da istjeramo švabe! - malo glasnije će on tak da se i ono mrljavo čeljade već počinjalo naginjati preko planine u nadi da nešto razabere.. 
    - Lega čiko. Lega je moje ime...poluteška...djevojački Svega...-više nego ozbiljnim tonom ću ja,  
     - e Lega, vidiš - nastavi on spremno skrenuvši pogled na oblok
    - tamo smo ti 1944. ja i moji drugovi, Stevo i Joža devetnajst dana krv lili i mutni Dunav pili, dok smo onu gamad švapsku terali iz naše domovine. uz lagani uzdah nemoćno sam slegnuo ramena, naslonio glavu na sjedalo i prepustio se da mi se dogodi Batina, dok se čova skriven iza večernjaka lagano smješkao odajući zadovoljstvo kaj je za dlaku izbjegao verbalno streljanje.
    - meci zvižde oko nas a mi puzimo do obale. c aaa? - važno će on,  
    - pogledam ja ljevo, Stevo krvari, pogledam desno Joža se već koči. c aaa?
    - govorio je odizavajući glavu nakon svakog "c aaa" dodavajući određenu parabolu jebenoj fabuli, gledajući me preko nosa,
    - a ja. ja samo hrabro pužem prema grotlu. prema izvoru zla. pucaju govna fašistička dok se ja pod okriljem noći uspijevam domoći čamca i s ostalim drugovima krenuti u nepoznato. c aaa?
    na čas je malo utihnuo, pogledao ostatak ekipe pokušavajući tom gestom zadobiti njihovu pažnju. vrati lagano pogled prema meni i...
    - pucaju švabe ko sumanuti na cijeli kraj. koprcaju se drugovii po obali, grane padaju sa drveća, voda vri od granata, a mi se stisli ko vrapci u onom do pola potopljenom čamcu. c aaa? kad!!! uzvikne istovremeno podižući kažiprst ispred mene- BAAAAM!! svi poletismo u zrak. c aaa? pogodio nas Fric sa granatom. c aaa? pol čamca odma zaginuo od gelera, a pol se utopilo!- govorio je klimajući mi glavom zatvorenih očiju..
    - a u kojoj ste vi bili polovici? -znatiželjno ću ja..
    - ja?- nakrivil je usta kaj musolini i pun sebe rekao: ja sam čupao špranje od čamca iz guzice pod švapskim bunkerom! svi su se poluglasno počeli smijati no on im je, ošinuvši ih oštrim pogledom s kažiprstom u zraku, dajući im do znanja bezdušnost njihove reakcije, obzirom na delikatnost njegova položaja. kad svi utihnuše i lagano se okrenuše svojim dosadašnjim aktivnostima on se, pogađate, opet okrenuo prema meni. a joj. namcor
    - čupam ti ja špranje a ponad glave štekće šarac. brišem ja krv sa čela i tražim bombu, a nje na opasaču nema? c aaaa? pogledam ja malo unaokolo i ugledam jednog mrtvog švabu kako leži pa... brat bratu dvajst metara dalje od mene, al prema vodi. na puškometu dušmana. c aaa?
    e tu se stari zalaufo te svi moji pokušaji da ga odvartim od nastavka priče su bili bezuspješni. zijev
    - dovučem se ja do crknutog švabe i zalegnem kao da sam mrtav i čekam šta će se dalje dogoditi. kad sam vidio da me dušmani ne vide, istrgnem bombu iz njegovog opasača pa se odvučemnatrag ispod bunkera. podignem se i bacim bombu u bunker tik pored samog šarca, tako da me je vatra opekla po licu. c aaa? sagnem se, dohvatim svoj šmajser i kad je bomba grunula potrčao sam prema ulazu bunkera, a kad tamo...
    - Bizovac!- viknem ja,
    - šta Bizovac- zbunjeno će stari...
    - stanica čiko.- odgovorih ja blagotelećim pogledom milujući njegovo zbunjeno lice.
    -a gdje vi silazite? - upitah ga iskporistivši priliku njegovez bunjenosti.
    -aaaa. uuu... da. u Našicama.- s vidnom zbunjenošću odgovori starina.
    ŠTAAAAA! vrištao je izraz na mom licu eek -e jebiga... potiho sam procijedio dok je stari počeo paliti cigaretu. a kaj sad, i ja sam posegnuo u džep za jednom cigaretom te povukao jedan dobar dim da priplahnem dušu. srećom pa su onda ljudi bili manje upućeni u štetnost cigarete pa se nitko nije bunio. pušil sam pokušavajući ne gledati u smjeru starca koji je s nekim već ustaljenim ritualom vadio cigaretu iz zlizane srebrnkaste tabakere, na kojoj se nazirao lik orla. hmmm. možda ju je stari maznul nekom švapskom oficiru na batini ili na sremskom frontu. e tu sam napravio grešku, moju pažnju usmjerenu na tabakeru stari je iskoristio i opet počeo s nekom drugom pričom. pa u mačku piterinu -procijedih u sebi
    - vidiš. ova tabakera je od jednog švapskog pilota.- reče on važno, kaj da je riječ o Đuri Gagarinu.
    - jednom sam ti ja išao u polje pogledati žito. i šetam ja ravnicom kad, začujem zvuk aviona. dvokrilca. smjer jug. c aaa?.. jeben sluh ima stari, pomislim, možda je on preteča radara.
    - sagnem se ja kad je on prolijetao iznad mene da me nebi vidijo, al đavla mu dušmanskog, vidijo me je pa se okrene dalje niže i vraća se frontalno prema meni pucajući. c aaa?
    - zastane malko pa otpuhne jedan dim.
    - pusti on lijevi rafal a ja ovako-pokazujući mi tijelom da se izvinuo u bok prema avionu,
    - vrati se on natrag pa pusti on desni rafal..a ja ovako...c aaa?
    - ozbiljno će on namrštivši obrve.. e jebiga. sad me stari mrijestiš. nisam jednostavno mogao progutati tu priču, pa sam se počeo meškoljit na sjedalu dajući mu do znanja da prekine tu torturu.
    - i onda?- upitam ja hineći nestrpljivost,
    - e. kad sam ja uzeo kurblu. pa kad sam ja njega opizdijpo po glavnom šarafu!
    ...stari nije mogao dovršit rečenicu a svi smo se valjali od smijeha. uvidjevši da bi ova kolektivna reakcija mogla imati za posljedicu jednu uvrijeđenu dušicu, ja sam se digao te ga potapšao po ramenu i glasno rekao: Bravo! Hrabar ste vi čovjek! i tom gestom sam uspio iz zbunjenog lica starca izmamiti ponosan osmijeh. jebiga bilo mi ga je žao na neki način. da li je istina što je pripovjedao ne znam. nisam htio da ispadnem neko čudovište pa da se sprdam s čovjeka, jerbo kao što spomenuh mene je moj mamo naučio kulturi. donekle mislim, jelte. slijedeći moj primjer i ostatak kupea mu je odavao divljenje uz spontani aplauz. zbunjeni se čiča u nevjerici samo smješkao, stiskao pružene mu ruke i izraz lica mu je poprimao onaj ponosni i nepokolebivi izraz. osjećao se tako ponosan valjda kao i onda kad je iz poluspaljene avionske olupine uzimao tabakeru kao uspomenu na svoj nemali podvig. dok su još svi malo komentirali, ja sam se neopaženo izvukao na hodnik vagona. nije prošlo malo i Đuro nas je sigurno istovario na kolovdvoru u Našicama. s veseljem sam kročio na našičko tlo, zapalio novu cigaretu, stavio ruke u džep pa put centra via Markovac, ostavljajući iza sebe ratnog heroja i njegovih pet minuta slave. nisam prošao ni sto metara kad odjednom kiša.... c aaa?


    - 11:31 - Zaudaraj (11) - Isprintaj - #

    13.07.2012., petak

    Iz naftalina

    U vlaku-dio prvi

    ..ah mladosti moja što protutnja poredmene. ostavila si tragove, duboke poput odvodnih kanala u ulici Petefi Šandora sela jape moga. jebate, iz tog perioda mog tek započetog života crpim teme za moje postove, za majne blog, za moje literarno nasljeđe mojoj djeci, te djeci moje djece, te djeci djece moje djece, e jebiga neću valjda toliko tugo trošiti kisika. sve će to oni lijepo čitati, ceraekati se, što trijezni, što pijani što ušlagirani. možda sam pregrub, ali cili svit je popizdija pa što ne bi i oni, al neka ih, ja sam svoju ovisnost o cigaretama izliječio a sad sam ovisan o ovom čudu od bloga. al ajmo mi dalje.

    ništa ljepše nego dok sam iz Osijeka mi grada znao zapalio u Našice. naime, tam se moj bro skompal s nekom ekipon pa sam i ja uletio u taj krug te tamo totalno zapizdio. tega dana, četvrtak mislim da je bio, Dado se spremao otići s pajdom u Našice dok sam ja imao još nešto za obavit pak sam se najavil za kasnije dojezditi, na što je Dado procijedio:
    - samo mi nemoj kišu dovući!
    - svašta! -odgovorih lamatajući glavom.
    ma znam ja kaj je on pod tim mislil, jerbo me je uvijek pratio peh da kad kod odem s njim u ribičiju navek navučem neko sranje od oblaka sa sobom. jednom je bio vedar i sunčan dan dok su on i pajdo pecali na bajeru nedaleko našeg gnijeza. sve je teklo po protokolu dok ja nis odlučil videti kak im ide, ne. dok su ugledali kako se obalci navlače, Dado je procijedio:"-ide Zic!" i gle čuda! iza šaša i vrbe izviri moja glava luda. naravno da smo kolektivnmo iskisli jer su valjda svi oblaci nanjušili gdje sam pa su se nemilosrdno ispišali po nama. ne zaboravim ta razdragana lica buraza i pajde mu.

    daklem da ne serem, oni ošli u Našice a ja treba da dođem, te u tu svrhu kupih povratnu kartu kod tete Mare i odskakućem na 3 kolosijek 2 perona da dočekam vlak za Našice. zažgem cigaretlina; ondak sam pušil Lorda, otpuhnem dim i kroz maglu opijajuće arome duvana pogledam prema zgradi kolodvora sa kojeg se diglo jato golubova a što je bio znak da ide ona famozna najava polušlagiranog službenika zaduženog za odnose sa javnošću: DING! DONG! Vlak za bla kenj ser preko kenj-kenj pa ondak zaaaaaa, jebem li ga, dolazi. da dolazi definitivno, eto imate ga priliku ugledati kako sa vaše lijeve strane lagano drndajući ulazi na naš preookrasni osječki kolodvor. dobro nam došao vlakovođo Đuro. sretan put, zbogom pa-pa!DING! DONG!

    vlak je polagano uklizavao a ja sam čekao vjerno na svom mjestu, vjerujući da ću i ovoga puta točno pogoditi da će se vrata vagona 2 razreda (za pušače of course) zaustavit baš predamnom. YES! s pobjedničkim izrazom na licu lagano sam koraknuo prema vratima kadli me u tom mom superiornom trenutku naprasito zajebe babac koji me doslovce otpuhnul, što smradom znoja nikad neopranih pazuha što ogavnom bradavicom koja je "krasila" vrh njene nosine. eek jebate dok sam je spazil skužil sam da je upravo to lik iz mojih noćnih mora. stal sam k'o ukopan i pratl kam bu babac zašel. fjuuu, otišel je k nepušačima,: praf ti budi nakazo, procijedim i otkanatam se na desnu stranu ponuđenog mi vagona. obzirom da je petak i da ljudi ima ko kenje nije bilo vremena za kalkuliranje kod biranja kupea tipa: e ovjde ima samo jedno prazno mjesto, e taj neću tu nema zavjesa, ovdje su sami starci ili slično. bio sam odlučan u nakani da ugrabim mjesto i pregazio sve stereotipe glede izbora profila putnika te zakoračio u prvi kupe gdje sam ugledao, gle čuda, mjesto prazno do prozora. A-HAA! dobar danković!- odbrusim svima, tak da vide da je mene moj mamo naučio osnovama lijepog ponašanja, i kurtoazno upitah: "slobodno?" i bez da sam dočekao odgovor zaposjednem svoju premilu rit na štof sjedala 23 u vlasništvu jugo željeznica.

    tek što se naslonih na netom plaćeno sjedalo bacim pogled na ekipu koja je bila u sastavu: s moje desne strane sjedio je stariji gosponček koji je mirisao na Ralon (Pita su ispalili iz brenda) i lagano čitao novine i nekaj premetal po ustima, valjda protezu; do njega je čičala njegova skvo, dalo se to iščitat iz strasnih pogleda starog i u brak duboko zagrezlog para, koja je mrmljajući nešto tražila po torbici. bah, valjda bu našla kaj traži jer vu tim ženskim torbicama zna se pronaći i koja marka iz trećeg reicha. nasuprot spomenute sumanute istraživačice sjedilo je neko balavo čeljade od kojih 5 lijet koji je naslanjao svoju pekmezom umrljanu facu na skute bake svoje koja je zauzimala poveći dio srednjeg veznog reda suprotne mi strane našeg kupea. njena presvijetlo zadnje odelenje bilo je nevjerojatnih gabarita i još k tome obloženo zavidnom metražom najfinijeg flanela. samo je mirno sjedila i potiho podrigivala jer si je dama raskošnog agrarnog podrijetla s vremena na vrijeme (valjda) priuštila dvajst deka salame podriguše u zamjenu za onu dosadnu slaninu, jelte. a na onom preostalom dijelu sjedala do prozora čučao je stariji i neugledni starček koji me likom podsjećao na Don Kihota. mirno je sjedio i pušio cigaretu bez filtera dok je s interesom iz ortogonalne perspektive pažljivo promatrao nametnutu mu ekipu. lagano je sve mjerkao, valjda tražeći žrtvu koju će udaviti, te mu se pogled zagorsko plavih očiju zaustavio baš na meni. e jebiga! valjda sam odisao nekom samo njemu poznatim obilježjima poluinteligentnog bića dok se je baš za mene odlučio. u meni je nekaj govorilo da slijedi davež stoljeća. zagasil je čika te se ispruženim i od duvana žutim kažiprstom desne ruke lagano naklonio prema meni i hrapavim glasom zaustioo:
    - znaš li ti dijete?
    mislio sam u sebi : e lega sad si ga najeba .....


    - 08:28 - Zaudaraj (14) - Isprintaj - #

    06.07.2012., petak

    Iz naftalina

    Alkohol - dio drugi

    nadam se da znam kamo idem.....

    ma ja sam se uvijek pouzdao u svoj osjećaj za orijentaciju, iako je ista sad bila dobrano uzdrmana učinkom tetinog šerija.polako sam se gegao čez nepregledna polja kuruze i tu i tamo koje parcele žita, koje je upravo vapilo za kombajnom, držeći na nišanu svjetla sela jape moga jerbo to mi je jedina pouzdana navigejšn bila. onako, krajičkom zdrave svijesti sam gurao informaciju iz velikog u mali mozak: "prati svjetla...prati svjetla..prati...., i bilo bi sve super-super da se nisam počeo poplitati od svoje dve leve-leve noge-noge. u početku sam malo samo posrtao da bi na kraju počeo padati na bok kaj da me je hokejaš oprao sa bodičekom. kad sam peti put opal počela me malo histerija prati. pas mater, kak na ravnom morem tak grdo opasti. kad sam po šesti (hmmm, valjd je bio šesti pad) put opal, tak sam tresnul buljom o zemlju da sam se od muke okrenul na leđa i čupal drača iz labrda. pljuv, kof, kof, kof. obrisal sam usne pune zemlje i ostao zatečen nebom koje se prosulo zvijezdama kao i ja po zemlji. dead

    ah! uzdahnuo sam, što od muke, što od pogleda. e, a da ne bi ostao dugo zadivljen prekrasnim prizorom pobrinul se naravno još u krv ne odtečeni šeri koji mi je tak počel motati sliku da se sve uzjebalo.... i zvijezde.... i mjesec i nekakv leteći objekt. OBJEKT! T! T!eek ma koji kurac sad, pomislih dok sam se nalazio u psećem položaju, mlateći glavom levo-desno. u jebemti!!! počelo mi je zujat u ušima i svom snagom sam upro ne bi li podigao glavu prema tom svjetlu koje je blještalo. MATER MU! zaista sam vidio neki svjetleći objekt kako stoji i promatra me. gledali samo se netremice nekoliko trenutaka. smjatri on mene a ja širom otprtih usta njega. e onda mi je sinulo da me valjda fiksira kaj bi me zrakom povlekel v brod i onda me buju mučili i rivali igle vu šupak, ili vu pupak, kaj ja znam. PAAAAAAAAAANIKAAAAAAAA!!!!!

    u djeliću sekunde sam iz psećeg položaja bio u šprintu gazele put sela jape moga. svjetla konjinooooo prati svjeeeetlaaaaa.....bežal sam kaj životinja i nisam se osvrtal (poput profesionalnih sprintera, ne). samo mi je jedna misao bila u glavi : nebute mi rivali igle, nebute mi rivali igle... i sve bi bilo ok da mi ove moje, jelte, dve leve-leve nisu otkazale poslušnost te sam u letećem finišu završio u obližnjoj, pogađate, kuruzi. nabrzinu sam se pribral i pogledal jel me još vija onaj nesretni NLO. unezvjereno sam gledavao oko sebe ne bi li utvrdio trenutnu sičuejšn...ali nisam ništa vidio doli mjeseca koji je mirno buljio u mene. tja, rekoh dok sam drhtavom rukom brisao blatnjavo i znojem orošeno čelo. "pa to je samo mjesec , mulec je'n pijani. samo mjesec. nema uskookih svemiraca. nema igli". još sam nekoliko minuta klečao pokušavajući se pribrati i odrediti smjer kretanja, kad li me opet primi strah.

    pažnju mi je privuklo svo to silno šuškanje i lagano cviljenje koje je poostalo sve glasnije i glasnije. pogledao sam oko sebe još uvijek klečeći i ugledao mnoooštvo zelenih zečeva eek od čije brojnosti sam tek uši nazirao kako se isprepliću dok se guraju prema meni, valjda da ulove bolju poziciju dok me počnu hrdati kaj repu. razrogačio sam oči i već sam osjećao njihove okrutne zubiće na mojoj koži. ajme meni MAAAAAJKOOOOOOOOOOO!! tak sam trgnul iz klećečg u trčeči položaj da sam upravo osjetio kako mi pucaju trbušnjaci i prepone. trčal sam kaj nori, trčal sam kao da me milion zečeva, jelte, goni. zamislite koja me je misao ovog puta gonila da trčim na 5000 o/min.

    uletio sam u selo sa sjeverne strane i onda je nastao prekid filma. da zaista. nema više, crna rupa, mrak, alkoholni black-out. probudio sam se zutra u krevetu. kad sam se ustao i počeo z onim krmeljavim i minusom iznurenim očima percipirati okolinu, vido sam lavor pored kreveta, e a onda me čopila glavobolja dok sam bezuspješno pokušao zavrtiti harda ne bi li pronašao koji trag ili razlog moje glavobolje. kroz maglu mi je dolazila moja koka, blesava tetka, šeri, prečica, polje, nlo, zečevi, selo..... jok nema dalje. erase disc.
    u taj tren duboke kontemplacije ulazi buraz sa smiješkom. tapšući me po plećima govorio je:
    - ajde, ajde, malo si popio pa nikom ništa.
    - čekaj malo. a kak sam ja dospio u krevet?- upitah sav zbunjen,
    - pa mi smo te donijeli. - reče smješkajući se još više,
    - tko to mi! i od kud prosim lepo? - sad još više zbunjen piljih u njega,
    - pa Stano (moj bratić) i ja. iz bašte. - hihotajući se odgovori,
    - šta bašta? koja bašta? kak ste me našli u bašti?- u nevjerici upitah,
    - pa kak te nebi našli kad si na ogradi od bašte uralo da te pol sela čulo!- počeo se je primati za trbuh od smijeha istodobno se naslonivši glavom na moje rame,
    - ma šta pizdiš buraz! sereš! - sad sam se već preznojavao,
    -ma kad ti kažem...urlao si "Daaaaado u pomoooooć, zecovi me buju zgrizli!! - pao je na pod i trzao se od smijeha.
    jebiga. meni nije bilo jasno kojim sam onda putem došel!???
    -znaš šta! viknuh prijekorno na njega uzdigavši kažiprsta:
    - nemoj me jebat nego reci kak sam dospio u krevet!
    kad se je malo pribrao, brišući suze kaže:
    - ma slušaj buraz. ozbiljno ti kažem našli smo te kako urlaš kod ograde. kad sam došel do tebe tak si se panično lovil za mene da mi nije preostalo drugo nego da ti stisnem šamar. bar se više nisi derao jer su susedi već svjetla počeli paliti i svi cucki u selu su se uzjebali. smiril si se, odnesli smo te u kuću po tiho, jerbo je bilo blizu ponoći, skinuli te i strpali u krevet. eto.
    - nego. gdje si ti bio burke?- upita braco,
    - ne bi vjerovao buraz, ne bi vjerovao......

    - 10:53 - Zaudaraj (13) - Isprintaj - #

    03.07.2012., utorak

    Iz naftalina

    Alkohol-dio prvi

    prštim od licemjernosti dok sa prezirom odbijam čašu gemišta kod kuma na kartancu. naime, volim ja popit, no ponekad se to pivce sim, gemišt tam pretvori u naviku, a vjerujte mi na mig, zadnje na kaj se želim navući je alkohol. neću sad srat o opće poznatim problemima koji kao nus proizvod alkoholizma nastaju i ostavljaju trajne posljedice zbog nečijeg slabog karaktera. ne, nisam dijete alkoholičara, no ne znači da nisam svjestan posljedica, da nisam vidio masnice na školskom prijatelju čiji je pijani otac po tko zna koji put tukao mu majku a njega zbog toga što ju je išel zaštitit, da nisam vidio suseda koji već od ranja spi na klupi ispred lokalne trgovine, da nisam vidio "vinske pajdaše" koji se ne buju maknuli z klijeti sve dok se mogu držat na nogama odnosno držat čašu ravno. ma jebote, imam na radnom mjestu pijanca, liječenog, ali ne izliječenoga, pa taj od ranja ima oči kaj svjetionik na dubrovačkom grebenu.
    pa jebote, zamisli da si mu žena!! en ti trunje pa kaj bi delal s bedakom tulike lijet. ma znam ja da je on njoj jedini izvor zarade, ali jebeš čovjeka kome je u tmini alkoholne ograničenosti jedini svjetionik flaša pelinkovca!!
    taj dok ima para onda je gazda, još pita kaj bi bilo dobro za pojesti i malo malo ide van pit uz izliku da ide na bankomat. e, a kad počne z doma nositi gablec onda znam da mu je budžet na najgi i da mu jedino ostaje za večernjak i cigarete.

    vratimo se nazad. naglo podvlačim crtu kaj se alkohola tiče i u dane korizme ne pijem alkohol. eto sad je već 30 dana bez kapi alkohola i morem vam reći da mi je baš super. razlog odluke nije samo uzrokovan onim kršćanskim osjećajem već sam se splašil dok sam se ulovil u pol tjedna da bi mi baš sad pasala jedna piva?!
    e pa neš majci, vala neš! i tu ja reko dosta da ne bi bez potencije osta, jebiga, meni je piša dragi ud i želio bi da me još puno lijet služi, iako šapu na srčeko, baš i nije dobil herniju od silnog rada. preventiva je majka dugovječnog opsluživanja pripadnica ljepšeg spola.

    kad već drobim o alkoholu, ne mogu a da se ne prisjetim moje prve avanture s alkoholom dok sam nekad daaaavno peške hodal, svaki vikend, k mojoj djevojci u obližnje selo (4 km) smjer sjever-sjeveroistok s ishodištem iz sela jape moga. ah, ništa ljepše od uživanja u prirodi dok lagano pješačih k svom komadu, komarci veselo zuje oko moje gelom natopljene frizure ostajući tako nabodeni na koplja nove mode, pa onda pozdravljanje svake babe u selu, jer jebiga običaji su tu da se poštuju; iako znam da drže figu u žepu dok mi sreću uz pomoć Boga i Majke božje žele, a ja i onak ne kužim madjarski. ama gdje sam ono stao, a da, u drek dok sam eskivirao traktora kojim je, alkoholom i radom iznureni Janoš baći vrludao po drumu. ma sve je to dio folklora, sa smješkom sam u sebi komentirao dok sam Janoš baćiju u znak pozdrava pokazivao visoko uzdignuti srednji prst.

    došavši k mojoj koki, dočekal me je njen plan da odemo do neke njene tetke koja je eto uprav ščera pristigla iz daleke ali prijateljske nam republike Austrije, pak je prosila kaj se ona, nećakinja joj mila, navrati malo do nje sa svojim, jelte, dečkom. i tako odpješačismo kilometra niže, meni kao da nikad dosta pješačenja; i uniđosmo u raskošnu kuću prizemnicu koju je krovića vrh krasio poluhrđavi pevec. a unutra već uobičajena crveno zelena kombinacija namještaja, pomalo opskurna atmosfera podsjećala me je na jen stari pajzl u Osijeku. i naravno, krenula je blablaonica: huđ vođ? ul vođ? di si, šta si i to tak, ne, kuiš naravno na madjarskom, dok sam ja sve sa strane gledao iz onda pomalo glupave rvacke perspektive. jebote, sad znam kaj je biti stranac u svom dvoru. elem, nakon što se izblebetaše do mile volje, usput čak i dobih soka da baš ne sjedim sam, sjeti se tetka da je donesla neki vrhunski liker od višnje. mislim, kaj ga jebeš stara, reci višnjevača i kvit.
    - ajde lega popi i ti s nama? -umiljatno će tetka,
    - ma ne hvala - kurtoazno ću ja,
    - ma probaj. to ti je slatko!- ustrajano će tetka,
    - kaj zbilja? - hineći nevinašće u čudu upitah,
    - ma daj probaj svidjet će ti se- pobjedonosno će ona dok mi je sa smiješkom natakala likera. a šta sad, pomislih, moja znatiželjna guša mora svašta da kuša, reko, i uz pomalo sramežljivo -živjeli- ispismo prvu čašu. da, prvu, jer tek sada nastaje serija "mladi alkoholičari". da ne kvarim dobro raspoloženje ja se nanudim na još jednu, osjećajući kako mi se toplina kroz bedra sljeva.
    -onda još jednu za zdravlje reče tetka i nagne čašku, a ja već osjećam da mi uši gore,
    -jednu za nećakinju i legu uzvikne tetka!- pa lok-lok,
    -jednu za Austriju reče teta ližeči čašu- a meni već udovi trnu,
    -još jednu za tetku uzviknem ja dok je ona, oduševljena tom mojom spontanom gestom, tak s čašicom trgnula glavom unazad da sam doslovce mislio da će joj kroz grkljan proletiti četvrti vratni kralješak,
    - jednu za vas!- viknu baba te zubima obujmi čašu i bez ruku nagne i zlije ju u sebe- ti negdje stara dereš u austriji mislim se ja...
    e baš u tom trenutku, dok je bilo zdrave svijesti vrištalo u pomoći, ja reko dosta. ELIG! idem ja doma jer već je kasno a osim toga ja sam pjehaka i dug je put. ponudila je je tetka prijevoz no ja sam to glatko odbio, mislim se, bolje da si prdnula nego tak kaj predložila. odpratio ja koku doma pa put pod noge al ne po cesti već sam odlučio preko polja. poprek. mora da je to dobra odluka!?

    vrijeme je bilo toplo, srpanj mjesec, tek je vjetar lagani njihao lišće mladog kukuruza, bećarsko sunce je bilo visoko i pokazivalo mi pute. nadam se da znam kamo idem.....

    - 09:19 - Zaudaraj (9) - Isprintaj - #

    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    < srpanj, 2012 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Opis bloga
    ništa novoga, samo moja perspektiva, moji doživljaji, a što drugo. nema dodvoravanja možda malo ogovaranja, držim uzde da se pamet ne oduzme.